Odpowiedz

Proszę o pomoc! Nie mogę się zalogować .

Dzień dobry , mam problem. Wczoraj 03.01.2022 próbowałam zrobić przelew. Zapomniałam hasła i wpisałam chyba więcej niż 5 razy . Gdy weszłam na aplikację ING pokazywało mi że mój pin jest błędny a doskonale go znam ... Więc kliknelas problemy z logowaniem i muszę wpisać hasło które już sobie przypomniałam tylko że ING każe mi wpisać 15 cyfrę hasła a moje hasło jest krótsze .. Więc starałam się klikać "nie pamiętam hasła" pisało że przyjdzie SMS ale nic nie przychodzi - tak samo próbowałam też "nie pamiętam loginu" .. pisało że wysłany e-mail na b***g.coś nie pamiętam dokładnie ale żaden z moich emailow nie ma litery b . Co się dzieje? Co mam teraz zrobić ?
Odpowiedz
0 Lajków
Nazwa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 809 wyświetleń)

Re: Proszę o pomoc! Nie mogę się zalogować .

Jeśli logowałaś się przez przeglądarkę i wpisałaś błędnie 5 razy hasło, zablokowałaś całą swoją bankowość, w tym również aplikację mobilną. Dlatego nie mogłaś się zalogować również tutaj Emotikon: Smutny 

 

W sytuacji gdy konto zakładałaś przez internet, login wysłaliśmy na Twój adres e-mail podany w umowie oraz SMSem. SMSem wysłaliśmy Ci też kod potrzebny do otwarcia umowy. 

 

W innej sytuacji login możemy Ci podać wyłącznie w naszej placówce bankowej. Pamiętaj, żeby zabrać ze sobą dowód osobisty. Najbliższy oddział sprawdzisz na naszej stronie https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial .



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (3 765 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy