04-03-2022 07:08
05-03-2022 06:38
Jeśli logowałaś się przez przeglądarkę i wpisałaś błędnie 5 razy hasło, zablokowałaś całą swoją bankowość, w tym również aplikację mobilną. Dlatego nie mogłaś się zalogować również tutaj
W sytuacji gdy konto zakładałaś przez internet, login wysłaliśmy na Twój adres e-mail podany w umowie oraz SMSem. SMSem wysłaliśmy Ci też kod potrzebny do otwarcia umowy.
W innej sytuacji login możemy Ci podać wyłącznie w naszej placówce bankowej. Pamiętaj, żeby zabrać ze sobą dowód osobisty. Najbliższy oddział sprawdzisz na naszej stronie https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial .
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024