Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Proszę o pomoc! Nie mogę się zalogować .

Dzień dobry , mam problem. Wczoraj 03.01.2022 próbowałam zrobić przelew. Zapomniałam hasła i wpisałam chyba więcej niż 5 razy . Gdy weszłam na aplikację ING pokazywało mi że mój pin jest błędny a doskonale go znam ... Więc kliknelas problemy z logowaniem i muszę wpisać hasło które już sobie przypomniałam tylko że ING każe mi wpisać 15 cyfrę hasła a moje hasło jest krótsze .. Więc starałam się klikać "nie pamiętam hasła" pisało że przyjdzie SMS ale nic nie przychodzi - tak samo próbowałam też "nie pamiętam loginu" .. pisało że wysłany e-mail na b***g.coś nie pamiętam dokładnie ale żaden z moich emailow nie ma litery b . Co się dzieje? Co mam teraz zrobić ?
Odpowiedz
0 Lajków
Nazwa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 815 wyświetleń)

Re: Proszę o pomoc! Nie mogę się zalogować .

Jeśli logowałaś się przez przeglądarkę i wpisałaś błędnie 5 razy hasło, zablokowałaś całą swoją bankowość, w tym również aplikację mobilną. Dlatego nie mogłaś się zalogować również tutaj Emotikon: Smutny 

 

W sytuacji gdy konto zakładałaś przez internet, login wysłaliśmy na Twój adres e-mail podany w umowie oraz SMSem. SMSem wysłaliśmy Ci też kod potrzebny do otwarcia umowy. 

 

W innej sytuacji login możemy Ci podać wyłącznie w naszej placówce bankowej. Pamiętaj, żeby zabrać ze sobą dowód osobisty. Najbliższy oddział sprawdzisz na naszej stronie https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial .



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (3 771 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

Ze względu na to, że sytuacje są różne, przedstawiamy dostępne rozwiązania, z których można skorzystać. Zgodnie z regulacjami informacji możemy udzielić tylko właścicielowi konta. Jeśli właściciel nie

...

19-12-2024
Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
 
mam problem ze stroną logowania. Przez chwilę pokazuje się kręcące kółeczko a następnie strona jest cała pusta.
Próbowałem już tryb incognito oraz czyszczenie historii oraz ciasteczek w pr
...

19-12-2024
Re.: OKO Bonus na Start promocja do 21.08 do 1.10.2024

Żebyśmy mogli to sprawdzić, zapraszam do kontaktu na czacie w Moim ING.

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy