09-11-2022 20:23
Witam, borykam sie z problemem nie odświeżającego się widgetu na Iphone, widget pokazujący stan konta w formie procentowej nie odświeża się dopóki nie wejdzie się w aplikację moje ing, co czyni go bezużytecznego, cały dzień widget nie został odświeżony mimo robionych zakupów.
Od razu wspomne że:
-wyłaczenie i właczenie telefonu nie pomogło
-usunięcie i dodanie ponowne widgetu również nie pomogło
-odświeżanie, lokalizacja, powiadomienia, transfer danych i wszystkie inne jest opcje tej aplikacji są włączone w ustawieniach
Czy ktoś również ma/miał problem z tym? Jak go rozwiązać?
10-11-2022 20:40
Mamy zgorszony błąd z odświeżaniem wyświetlanych informacji na widgetie. Przepraszam za kłopot. Nasz dział IT już pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |