Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z widgetem aplikacji mobilnej na IOS

Witam, borykam sie z problemem nie odświeżającego się widgetu na Iphone, widget pokazujący stan konta w formie procentowej nie odświeża się dopóki nie wejdzie się w aplikację moje ing, co czyni go bezużytecznego, cały dzień widget nie został odświeżony mimo robionych zakupów.

Od razu wspomne że:

-wyłaczenie i właczenie telefonu nie pomogło

-usunięcie i dodanie ponowne widgetu również nie pomogło

-odświeżanie, lokalizacja, powiadomienia, transfer danych i wszystkie inne jest opcje tej aplikacji są włączone w ustawieniach

Czy ktoś również ma/miał problem z tym? Jak go rozwiązać?

Odpowiedz
0 Lajków
matti94
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-11-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 033 wyświetleń)

Re: Problem z widgetem aplikacji mobilnej na IOS

Mamy zgorszony błąd z odświeżaniem wyświetlanych informacji na widgetie. Przepraszam za kłopot. Nasz dział IT już pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
251
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (3 984 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy