Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Witam,

jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś problemy po stronie ING? Aplikacja jest aktualna. Komunikat na odbiorcę jest, że otrzyma przelew natychmiast.

Odpowiedz
0 Lajków
mercy83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-04-2024
Wiadomość 1 z 2 (2 441 wyświetleń)

Re: Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
589
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 363 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Już niestety nie działa. Zrobiłem dwukrotnie reklamację, ale odpowiedzieli standardowym tekstem że nic nie blokują i że problemem jest pewnie aktualizacja po stronie bitwardena.

Złożyłem więc trzecią r

...

01-12-2024
Re.: Nadpłata pożyczki - Zmiany bez poinformowania

Pytanie klucz - dlaczego nie zostałem poinformowany o zmianie zasad dotyczących nadpłat? Wydaje mi się, że bank ma obowiązek transparentnego informowania o zasadach spłaty/nadpłaty kredytu. Natomiast

...

01-12-2024
Re.: Nadpłata pożyczki - Zmiany bez poinformowania

Nie wiem, może tak jak jest w pożyczce dla konta indywidualnego. Jak mam pożyczkę dla firm i okres kredytowania nigdy się nie skracał, zmniejszała się najbliższa rata. Czy ktoś może dać jakiś link do

...

01-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy