29-04-2024 10:24
Witam,
jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś problemy po stronie ING? Aplikacja jest aktualna. Komunikat na odbiorcę jest, że otrzyma przelew natychmiast.
30-04-2024 10:32
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.
Już niestety nie działa. Zrobiłem dwukrotnie reklamację, ale odpowiedzieli standardowym tekstem że nic nie blokują i że problemem jest pewnie aktualizacja po stronie bitwardena.
Złożyłem więc trzecią r
... 01-12-2024Pytanie klucz - dlaczego nie zostałem poinformowany o zmianie zasad dotyczących nadpłat? Wydaje mi się, że bank ma obowiązek transparentnego informowania o zasadach spłaty/nadpłaty kredytu. Natomiast
... 01-12-2024Nie wiem, może tak jak jest w pożyczce dla konta indywidualnego. Jak mam pożyczkę dla firm i okres kredytowania nigdy się nie skracał, zmniejszała się najbliższa rata. Czy ktoś może dać jakiś link do
... 01-12-2024