16-11-2016 19:41
Niestety, gdy chcę pobrać lub otworzyć potwierdzenie wykonania transakcji w PDF korzystając z aplikacji mobilnej, otrzymują błąd widoczny na screenie. Prosiłbym o przekazanie programistom celem sprawdzenia ![]()
Urządzenie: Xiaomi Mi5S
System: MIUI 8 (by MIUI Polska), Android 6.0
17-11-2016 19:26
Dziękujemy za zgłoszenie. Funkcja jest już dostępna.
11-12-2016 18:37
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |