16-11-2016 19:41
Niestety, gdy chcę pobrać lub otworzyć potwierdzenie wykonania transakcji w PDF korzystając z aplikacji mobilnej, otrzymują błąd widoczny na screenie. Prosiłbym o przekazanie programistom celem sprawdzenia ![]()
Urządzenie: Xiaomi Mi5S
System: MIUI 8 (by MIUI Polska), Android 6.0
17-11-2016 19:26
Dziękujemy za zgłoszenie. Funkcja jest już dostępna.
11-12-2016 18:37
Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |