21-09-2016 09:54
Witam
Niektóre powiadomienia PUSH z transakcji kartowych np: płatności zbliżeniowe i niektóre zwykłe płatności kartą są ksiegowane na koncie w nocy i wtedy przychodza powiadomienia push na telefon.
Czy można te powiadomienia w czasie nocnym wyłączyć lub jakoś ograniczyć?
pozdrawiam
Mariusz
21-09-2016 13:23
Cześć,
@alaska jeśli wyciszysz dźwięk w telefonie to również powiadomienia PUSH zostaną wyciszone.
Nie mamy takiej możliwości, aby np. tylko w nocy wyłączyć powiadomienia PUSH.
pozdrawiam,
Natalia
03-10-2016 21:17
Mam podobną syutację (nocne push). Telefonu nie wyciszę, bo zaśpię do pracy
Propozycja zmiany - ustawienie godziny, od które mogłbyby przychodzić powiadomienia. Np. ustawiając godzinę 8 otrzymywałbym od tej pory wszystkie informacje także te księgowane w godzinach nocnych.
Ponadto - proponowałbym dodanie push, także opcjonalnie, dla blokad na rachunku. Ta opcja jest nawet dużo bardziej przydatna niż samo księgowanie już operacji.
Płatności kartą, np. w Internecie, jeżeli doszło by do przechwycenia danych, push powiadomi mnie - "blokada środków n zł". Wtedy wiem, że coś nie tak (lub OK, bo wykonuje operacje.
04-10-2016 20:08
Pracujemy nad modyfikacją powiadomień. Zapisaliśmy Twoje propozycje zmiany - dziękujemy.
05-10-2016 08:34
@Konto usuniętedzięki za propozycje weźmiemy je pod uwagę przy pracach nad modyfikacja powiadomień PUSH.
Jak dokładnie będą wyglądać będizemy informować na bieżąco.
pozdrawiam,
Natalia
13-03-2017 04:24
Powiadomienie o transakcji kartowej otrzymuje niemal natychmiast po jej dokonaniu.
Problem nocny występuje jeszcze przy wpłacie gotówki we wpłatomacie.
Wpłaciłem pieniądze i zdziwiony brakiem powiadomienia sprawdziłem w aplikacji na telefonie czy wszystko OK.
Pieniądze były na koncie, ale PUSH przyszedł w nocy.
14-03-2017 06:23
@Konto usunięte Sprawdzimy to.
27-03-2017 07:46
Wpłatomat zdaje się być już w porządku. Chyba, że to kwestia godziny "księgowania"?
Dziś w nocy dostałem powiadomienie po transakcji BLIK (robionej dwa dni temu).
Proponowałbym też się jej przyjżeć.
Pozdrawiam.
28-03-2017 07:59
@Konto usunięte prześlij, proszę, wiadomość jako zgłoszenie przez bankowość internetową. Sprawdzimy dane w systemie bankowym.
03-04-2017 08:23
MarcinB pisze:@mcumberpl prześlij, proszę, wiadomość jako zgłoszenie przez bankowość internetową. Sprawdzimy dane w systemie bankowym.
Wiadomość wysłana z Moje ING.
Pozdrawiam.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024