Odpowiedz

Powiadomienia PUSH w nocy

Witam

Niektóre powiadomienia PUSH z transakcji kartowych np: płatności zbliżeniowe i niektóre zwykłe płatności kartą są ksiegowane na koncie w nocy i wtedy przychodza powiadomienia push na telefon.

Czy można te powiadomienia w czasie nocnym wyłączyć lub jakoś ograniczyć?

pozdrawiam

Mariusz

Odpowiedz
0 Lajków
alaska
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-09-2016
Wiadomość 1 z 10 (39 636 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH w nocy

Cześć,

@alaska jeśli wyciszysz dźwięk w telefonie to również powiadomienia PUSH zostaną wyciszone. 

Nie mamy takiej możliwości, aby np. tylko w nocy wyłączyć powiadomienia PUSH. 

 

pozdrawiam,

Natalia 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 2 z 10 (39 618 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH w nocy

Mam podobną syutację (nocne push). Telefonu nie wyciszę, bo zaśpię do pracy Emotikon: Mrugający

Propozycja zmiany - ustawienie godziny, od które mogłbyby przychodzić powiadomienia. Np. ustawiając godzinę 8 otrzymywałbym od tej pory wszystkie informacje także te księgowane w godzinach nocnych.

Ponadto - proponowałbym dodanie push, także opcjonalnie, dla blokad na rachunku. Ta opcja jest nawet dużo bardziej przydatna niż samo księgowanie już operacji.

Płatności kartą, np. w Internecie, jeżeli doszło by do przechwycenia danych, push powiadomi mnie - "blokada środków n zł". Wtedy wiem, że coś nie tak (lub OK, bo wykonuje operacje. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 10 (39 278 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH w nocy

Pracujemy nad modyfikacją powiadomień. Zapisaliśmy Twoje propozycje zmiany - dziękujemy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 4 z 10 (39 242 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH w nocy

@Konto usuniętedzięki za propozycje Emotikon: Szczęśliwy weźmiemy je pod uwagę przy pracach nad modyfikacja powiadomień PUSH. 

Jak dokładnie będą wyglądać będizemy informować na bieżąco. 

pozdrawiam,

Natalia 

NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 5 z 10 (39 211 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH w nocy

Powiadomienie o transakcji kartowej otrzymuje niemal natychmiast po jej dokonaniu. 

Problem nocny występuje jeszcze przy wpłacie gotówki we wpłatomacie.

Wpłaciłem pieniądze i zdziwiony brakiem powiadomienia sprawdziłem w aplikacji na telefonie czy wszystko OK.

Pieniądze były na koncie, ale PUSH przyszedł w nocy.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 10 (35 607 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH w nocy

@Konto usunięte Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 7 z 10 (35 517 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH w nocy

Wpłatomat zdaje się być już w porządku. Chyba, że to kwestia godziny "księgowania"?

Dziś w nocy dostałem powiadomienie po transakcji BLIK (robionej dwa dni temu).

Proponowałbym też się jej przyjżeć.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 10 (35 155 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH w nocy

@Konto usunięte prześlij, proszę, wiadomość jako zgłoszenie przez bankowość internetową. Sprawdzimy dane w systemie bankowym.

 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 9 z 10 (35 106 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH w nocy


MarcinB pisze:

@mcumberpl prześlij, proszę, wiadomość jako zgłoszenie przez bankowość internetową. Sprawdzimy dane w systemie bankowym.


Wiadomość wysłana z Moje ING.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 10 z 10 (34 911 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy