08-01-2021 12:23
Witam,
w dniu dzisiejszym dostałam powiadomienie z aplikacji mobilnej ING ,,Przygotowaliśmy dla Ciebie podpowiedź zbliżającej się płatności. Zobacz jaką''. Po kliknięciu w powiadomienie przekierowało mnie do płatności zaplanowanych, w których jest pusto, ponieważ nigdy nie planuję i nie planowałam przelewów. Stąd moje pytanie - dlaczego dostałam takie powiadomienie i co ono znaczy?
09-01-2021 11:11
W Moim ING możemy przypomnieć Ci o nadchodzących płatnościach, jeśli zauważymy, że jakieś transakcje wykonujesz regularnie. W aplikacji otrzymasz wtedy powiadomienie - możesz z tym nic nie robić, możesz zlecić przelew, który zaproponowaliśmy lub zaplanować stałe zlecenie czy polecenie zapłaty.
Jeśli otrzymałaś powiadomienie, a w aplikacji nie masz żadnych podpowiedzi przelewów, prosimy zgłoś nam to przez czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Informacje o podpowiedziach przelewów znajdziesz też na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/przelewy/podpowiedzi-przelewow.
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
14-11-2024