08-01-2021 12:23
Witam,
w dniu dzisiejszym dostałam powiadomienie z aplikacji mobilnej ING ,,Przygotowaliśmy dla Ciebie podpowiedź zbliżającej się płatności. Zobacz jaką''. Po kliknięciu w powiadomienie przekierowało mnie do płatności zaplanowanych, w których jest pusto, ponieważ nigdy nie planuję i nie planowałam przelewów. Stąd moje pytanie - dlaczego dostałam takie powiadomienie i co ono znaczy?
09-01-2021 11:11
W Moim ING możemy przypomnieć Ci o nadchodzących płatnościach, jeśli zauważymy, że jakieś transakcje wykonujesz regularnie. W aplikacji otrzymasz wtedy powiadomienie - możesz z tym nic nie robić, możesz zlecić przelew, który zaproponowaliśmy lub zaplanować stałe zlecenie czy polecenie zapłaty.
Jeśli otrzymałaś powiadomienie, a w aplikacji nie masz żadnych podpowiedzi przelewów, prosimy zgłoś nam to przez czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Informacje o podpowiedziach przelewów znajdziesz też na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/przelewy/podpowiedzi-przelewow.
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024