08-01-2021 12:23
Witam,
w dniu dzisiejszym dostałam powiadomienie z aplikacji mobilnej ING ,,Przygotowaliśmy dla Ciebie podpowiedź zbliżającej się płatności. Zobacz jaką''. Po kliknięciu w powiadomienie przekierowało mnie do płatności zaplanowanych, w których jest pusto, ponieważ nigdy nie planuję i nie planowałam przelewów. Stąd moje pytanie - dlaczego dostałam takie powiadomienie i co ono znaczy?
09-01-2021 11:11
W Moim ING możemy przypomnieć Ci o nadchodzących płatnościach, jeśli zauważymy, że jakieś transakcje wykonujesz regularnie. W aplikacji otrzymasz wtedy powiadomienie - możesz z tym nic nie robić, możesz zlecić przelew, który zaproponowaliśmy lub zaplanować stałe zlecenie czy polecenie zapłaty.
Jeśli otrzymałaś powiadomienie, a w aplikacji nie masz żadnych podpowiedzi przelewów, prosimy zgłoś nam to przez czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Informacje o podpowiedziach przelewów znajdziesz też na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/przelewy/podpowiedzi-przelewow.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024