09-01-2021 19:49
10-01-2021 19:53
Rzeczywiście, musieliśmy chwilowo wyłączyć usługę, ze względu na błędy jakie się w niej pojawiły. Mam nadzieję, że uda nam się szybko postawić ją na nogi i będziesz mogła skorzystać z tego rozwiązania
Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024