14-03-2017 23:47
Czy jest szansa na opcję wymuszania odblokowania telefonu by zapłacić zbliżeniowo (hce)? W tej chwili wystarczy podświetlenie ekranu co moim zdaniem jest zbyt słabym zabezpieczeniem. Telefon w przeciwnieństwie do karty jest często trzymany na wierzchu i istnieje większe ryzyko tego,że ktoś zapłaci sobie moim telefonem.
15-03-2017 08:38
15-03-2017 09:36
15-03-2017 09:54
15-03-2017 15:25
Również jestem zdania, że płatności zbliżeniowe powinny działać tylko po odblokowaniu telefonu, a nie po podświetleniu samego ekranu. Nie zawsze pamiętam, żeby wyłączyć NFC w telefonie i dlatego w razie zgubienia urządzenia można sobie narobić niezłych kłopotów.
15-03-2017 17:17
@admg Dziękujemy za sugestie. Co jakiś czas aplikacja poprosi Cię również o zalogowanie, aby móc dalej płacić za pomocą HCE.
21-03-2017 22:51
Witam. Płacę telefonem od kilku dni, dzisiaj zrobiłem kilka testów.
Co ważne - mam Samsunga S7 z ustawioną blokadą na odcisk palca oraz włączonym Always On Display (cały czas wyświetlają się na ekranie informacje takie jak godzina i nieodebrane połączenia). Najnowsza dostępna wersja androida - 7.0
Do tej pory za każdym razem przy płaceniu odblokowywałem telefon "do pulpitu" za pomocą odcisku palca. Dzisiaj spróbowałem tylko podświetlić ekran (cały czas z blokadą) - płatność przeszła... Poszedłem krok dalej - przy następnej płatności po prostu przyłożyłem telefon do terminala - płatność przeszła (!). Jutro wyłączę Always On Display i wtedy spróbuję zapłacić bez podświetlania ekranu. Jeśli płatność będzie zaakceptowana - poziom zabezpieczeń jest zerowy. Jaki jest sens za każdym razem włączać i wyłączać NFC, życie sobie trzeba ułatwiać a nie komplikować. Po co nowoczesne telefony mają zaawansowane zabezpieczenia, jeśli nie są one wykorzystywane przez bank, gdzie bezpieczeństwo powinno stać na pierwszym miejscu?
21-03-2017 23:22
21-03-2017 23:25
22-03-2017 08:04
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024