10-12-2023 14:56
Dzień dobry,
chciałam kupić w aplikacji mobilnej bilet komunikacji miejskiej, po wybraniu płatności Blik wygenerowałam kod blik, wpisałam w aplikacji i potwierdziłam w aplikacji mobilnej ING, niestety płatność nie przeszła ( środki pieniężne na koncie były wystarczające na pokrycie płatności).
Niestety po 30 sekundach od pojawienia się w autobusie podszedł kontroler i ukarał mnie mandatem za brak biletu mimo że pokazałam, że płatność jest odrzucona i muszę ponowić płatność. Czy jest możliwość dotarcia do historii generowania kodów blik lub potwierdzenie, że blik nie przeszedł, muszę złożyć reklamację i taki dowód jest w tym przypadku potrzebny. Na koncie nie mam śladu ponieważ płatność nie przeszła.
Pozdrawiam
11-12-2023 15:25
Skontaktuj się, proszę, z naszymi specjalistami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam będziemy Ci mogli pomóc i przyjmiemy w tej sprawie odpowiednie zgłoszenie. Nasi specjaliści dostępni są w dni robocze w godzinach 8:00 - 22:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |