Odpowiedz

Odrzucenie płatności BLIK

Dzień dobry,

chciałam kupić w aplikacji mobilnej bilet komunikacji miejskiej, po wybraniu płatności Blik wygenerowałam kod blik, wpisałam w aplikacji i potwierdziłam w aplikacji mobilnej ING, niestety  płatność nie przeszła ( środki pieniężne na koncie były wystarczające na pokrycie płatności).

 

Niestety po 30 sekundach od pojawienia się w autobusie podszedł kontroler i ukarał mnie mandatem za brak biletu mimo że pokazałam, że płatność jest odrzucona i muszę ponowić płatność. Czy jest możliwość dotarcia do historii generowania kodów blik lub potwierdzenie, że blik nie przeszedł, muszę złożyć reklamację i taki dowód jest w tym przypadku potrzebny. Na koncie nie mam śladu ponieważ płatność nie przeszła.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Magda2023
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-12-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 230 wyświetleń)

Re: Odrzucenie płatności BLIK

Skontaktuj się, proszę, z naszymi specjalistami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam będziemy Ci mogli pomóc i przyjmiemy w tej sprawie odpowiednie zgłoszenie. Nasi specjaliści dostępni są w dni robocze w godzinach 8:00 - 22:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
83
11
19-05-2022
Wiadomość 2 z 2 (3 151 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy