06-08-2024 06:35
Problem narastał od kilku tygodni - najpierw nie wszystkie funkcje były dostępne (np. nie można było zobaczyć informacji o oszczędnościach), a kilka dni temu aplikacja przestała działać (nie można się zalogować).
Telefon z Androidem 9.
NIE pomogło:
- wyczyszczenie pamięci aplikacji;
- wyczyszczenie pamięci podręcznej Chrome;
- wyczyszczenie pamięci w Android System WebView;
- wyłączenie i włączenie telefonu;
- odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji Moje ING (ani przez wifi, ani przez sieć komórkową; ani z włączonym, ani z wyłączonym logowaniem odciskiem palca);
- odczekanie 3 dni aż problem sam się rozwiąże.
Po 5 min mielenia danych przez apkę po uruchomieniu pojawia się komunikat: Nie udało się pobrać danych. Kod błędu WRP0000.
Co zrobić?
PS. Wygląda to niekorzystnie (zwłaszcza w świetle niedawnych ostrzeżeń przed SMSami o "wygasającej rejestracji aplikacji" - jeśli problem jest powszechny może kogoś wprowadzić w błąd i narazić na wyciek poufnych danych!).
06-08-2024 10:26
06-08-2024 21:00
21-08-2024 09:13
Podbijam temat !
Aplikacja niby działa - widzę stan swojego konta, aplikacja wita mnie po imieniu, ale nie mogę się zalogować, żeby np. wykonać przelew.
Po ok. 5 minutach ładowania aplikacji pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych. Kod błędu WRP0000."
Oczywiście wyczyszczenie pamięci chrome, sklepu play, odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji, oraz wyłączenie i ponowne włączenie telefonu nic nie pomaga.
Ten sam problem występuje przy próbie zalogowania się do Mojego ING (przy takim podejściu do klienta już chyba niedługo "mojego") za pomocą przeglądarki - nie ładuje się strona logowania: https://login.ingbank.pl.
Rozwiązaniem nie jest również pobranie aplikacji Android System Webview - tej aplikacji zwyczajnie pobrać się nie da ze sklepu Play, a co do aplikacji pochodnych np. System Webview Beta lub System Webview Dev jest niemożliwe pobranie ich na moim urządzeniu (Samsung z systemem Android 9).
Dostrzegłem jeszcze jeden problem z aplikacją - tym razem dotyczący zaufanych urządzeń, na których można zainstalować Moje ING. System dopuszcza 3 takie urządzenia, ale jeżeli instaluję ponownie Moje ING na zaufanym urządzeniu system tego nie widzi i traktuje to jako instalowanie aplikacji na kolejnym urządzeniu.
21-08-2024 20:42 | Edytowano: 21-08-2024 20:46
22-08-2024 12:24
To nic nie daje.
Webview jest u mnie wyłączone i nie możliwości jego włączenia lub aktualizacji.
Z kolei Chrome wyszukuje Webview ale nigdzie nie widzę przycisku do jej instalacji lub aktualizacji.
22-08-2024 12:39
22-08-2024 14:19
Gdyby to wszystko było takie proste ...
W PlayStore nie widzę nigdzie zakładki do pobrania WebView, tak jak w przypadku niemal wszystkich aplikacji.
22-08-2024 15:02
Działa !
Nie wiem czemu ale nie mogłem pobrać WebView ze sklepu play.
na szczęście udało się pobrać ja ze strony https://android-system-webview.en.uptodown.com/android/versions
Mortyu dzięki za wskazówki.
03-09-2024 07:22
Podbijam temat. U mnie logowanie do aplikacji dalej nie działa.
Zainstalowanie System WebView nie rozwiązało problemu z Moim ING, jedynie wygenerowało dodatkowy problem z połączeniem bluetooth .
BTW, oficjalny poradnik rozwiązywania problemów z logowaniem (który pojawia się w aplikacji z komunikatem błędu logowania) radzi: JEŚLI posiadasz telefon z Android System WebView to wyczyść także dane tej aplikacji. Wynika z tego, że ten komponent nie jest konieczny do logowania - jeśli go nie ma, nie powinien blokować logowania.
ING - Jakieś inne pomysły?
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024