24-05-2021 15:14
25-05-2021 15:35
@Tiburon Proszę, ustaw na swoim urządzeniu- w jego ustawieniach- domyślną strefę czasową. Tak, by ono samo mogło ją zweryfikować. Jeśli masz ją ustawioną "ręcznie", to faktycznie mogą pojawić się kłopoty. Poza czatem, możesz również porozmawiać z nami telefonicznie- pod numerem +48 32 357 00 69.
Jeśli nadpłacę kredyt, zmniejszy mi się wysokość raty, a ja przywrócę ją do poprzedniego poziomu (czyli skrócę okres spłacania kredytu) to czy muszę to zgłaszać celem aneksowania umowy ?
Tak, żeby nie
Jak konkretnie to robisz ?
Ja widzę tylko możliwość nadpłaty, która obniży mi wysokość raty.
11-01-2025Czy limit odnawialny to jest debet ?
Czy to zalicza się pod kredyt ?
Mam propozycję w banku limitu odnawialnego i zastanawiam się czy to będzie widniało jako kredyt ?
11-01-2025