31-03-2023 23:17
Witam, nie widziałem zadowolenia u żadnego klienta z powodu wyłączenia tej funkcji, była ona bardzo użyteczna.
Jeżeli nie potraficie Państwo poradzić sobie z bezpieczeństwem, to proponuje zablokować wykonywanie przelewów, to na pewno przeniesie nas w nowy wymiar bezpieczeństwa ING.
Pozdrawiam
12-04-2023 09:58
12-04-2023 09:58
12-04-2023 10:00
13-04-2023 10:50
Przykro nam, ze tak uważasz
13-04-2023 13:37
To co da się to zrobić aby było jak dawniej pytam ?
21-04-2023 10:05
21-04-2023 10:41
Dokładnie takie coś powinno być w ustawieniach, a nie jak to u nas udają że sie nie da wstyd dla nich i tyle.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024