31-03-2023 23:17
Witam, nie widziałem zadowolenia u żadnego klienta z powodu wyłączenia tej funkcji, była ona bardzo użyteczna.
Jeżeli nie potraficie Państwo poradzić sobie z bezpieczeństwem, to proponuje zablokować wykonywanie przelewów, to na pewno przeniesie nas w nowy wymiar bezpieczeństwa ING.
Pozdrawiam
12-04-2023 09:58
12-04-2023 09:58
12-04-2023 10:00
13-04-2023 10:50
Przykro nam, ze tak uważasz
13-04-2023 13:37
To co da się to zrobić aby było jak dawniej pytam ?
21-04-2023 10:05
21-04-2023 10:41
Dokładnie takie coś powinno być w ustawieniach, a nie jak to u nas udają że sie nie da wstyd dla nich i tyle.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024