02-11-2019 22:10
03-11-2019 20:21
@Emsias Proszę, zainstaluj w telefonie Google Pay. Nie musisz korzystać z tej formy płatności. Aplikacja zaktualizuje odpowiednią bibliotekę i płatność kartą Mastercard w telefonie powinna działać prawidłowo. Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas wiadomość w Moim ING.
@Deggial Czasami kłopot w działaniu aplikacji lub dodatkowej usługi jest indywidualny, dlatego prosimy o złożenie reklamacji bądź innej dyspozycji. Zależy nam na tym, żeby każdy miał dostęp do nowoczesnych metod płatności. Jeśli nam to zgłosiłeś w formie reklamacji, to proszę o cierpliwość. Jeśli nie, to prześlij nam zgłoszenie w wiadomości w Moim ING.
03-11-2019 20:24
03-11-2019 20:24
03-11-2019 20:26
@Deggial Czekamy na Twoje zgłoszenie.
@Emsias Nie musisz dodawać do GP swojej karty. Wystarczy, że ją zainstalujesz.
03-11-2019 20:29
03-11-2019 20:30
03-11-2019 20:31
03-11-2019 20:35
04-11-2019 12:29
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |