01-04-2017 09:31 | Edytowano: 01-04-2017 09:42
Witam,
proszę sprawdzić w opcji "Moje rabaty" rabat dla "Black Red While - 20% na dekoracjie i akcesoria".
Po kliknięciu w ten konkretny rabat w aplikacji mobilnej wyskakuje błąd "Nie udało się pobrać danych",
inne pozycje (rabaty) się wyświetlają.
Taki sam błąd dla tego rabatu jest w aplikacji internetowej.
Prośba o szybką poprawkę, bo chcę poczytać regulamin
-mam tam do kupienia lampę, wieszaki, świeczki i żarówki, aktualnie jest tam rabat "do 30% na meble i akcesoria"
i nie wiem który rabat będzie lepszy, ten z ING czy bezpośrednio ze sklepu (promocje niestety nie łączą się).
03-04-2017 15:44
Czy problem z pobraniem kodu rabatowego nadal u Ciebie występuje?
08-04-2017 20:05 | Edytowano: 08-04-2017 20:08
AgnieszkaBin pisze:Czy problem z pobraniem kodu rabatowego nadal u Ciebie występuje?
Nie - już jest OK,
problem został naprawiony w taki sposób, że rabat "Black Red White" został wycięty, nie ma go już na liście
ani na www, ani w apce mobilnej :rotfl:
daję dużego lajka ![]()
11-04-2017 13:01
@Jamniczek Oferta Black Red White jest od wczoraj znowu dostępna w Moich rabatach.
Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |