Odpowiedz

Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

[ Edytowane ]

Witam,

proszę sprawdzić w opcji "Moje rabaty" rabat dla "Black Red While - 20% na dekoracjie i akcesoria".

Po kliknięciu w ten konkretny rabat w aplikacji mobilnej wyskakuje błąd "Nie udało się pobrać danych",

inne pozycje (rabaty) się wyświetlają.

Taki sam błąd dla tego rabatu jest w aplikacji internetowej.

 

Prośba o szybką poprawkę, bo chcę poczytać regulamin

-mam tam do kupienia lampę, wieszaki, świeczki i żarówki, aktualnie jest tam rabat "do 30% na meble i akcesoria"

i nie wiem który rabat będzie lepszy, ten z ING czy bezpośrednio ze sklepu (promocje niestety nie łączą się).

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 1 z 4 (27 283 wyświetleń)

Re.: Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

Czy problem z pobraniem kodu rabatowego nadal u Ciebie występuje?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (27 226 wyświetleń)

Re.: Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

[ Edytowane ]

AgnieszkaBin pisze:

Czy problem z pobraniem kodu rabatowego nadal u Ciebie występuje?


Nie - już jest OK,

problem został naprawiony w taki sposób, że rabat "Black Red White"  został wycięty, nie ma go już na liście

ani na www, ani w apce mobilnej   :rotfl:

 

daję dużego lajka Mrugający mężczyzna

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 3 z 4 (27 148 wyświetleń)

Re.: Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

@Jamniczek Oferta Black Red White jest od wczoraj znowu dostępna w Moich rabatach.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (26 998 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy