Odpowiedz

Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

[ Edytowane ]

Witam,

proszę sprawdzić w opcji "Moje rabaty" rabat dla "Black Red While - 20% na dekoracjie i akcesoria".

Po kliknięciu w ten konkretny rabat w aplikacji mobilnej wyskakuje błąd "Nie udało się pobrać danych",

inne pozycje (rabaty) się wyświetlają.

Taki sam błąd dla tego rabatu jest w aplikacji internetowej.

 

Prośba o szybką poprawkę, bo chcę poczytać regulamin

-mam tam do kupienia lampę, wieszaki, świeczki i żarówki, aktualnie jest tam rabat "do 30% na meble i akcesoria"

i nie wiem który rabat będzie lepszy, ten z ING czy bezpośrednio ze sklepu (promocje niestety nie łączą się).

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 1 z 4 (26 655 wyświetleń)

Re.: Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

Czy problem z pobraniem kodu rabatowego nadal u Ciebie występuje?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (26 598 wyświetleń)

Re.: Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

[ Edytowane ]

AgnieszkaBin pisze:

Czy problem z pobraniem kodu rabatowego nadal u Ciebie występuje?


Nie - już jest OK,

problem został naprawiony w taki sposób, że rabat "Black Red White"  został wycięty, nie ma go już na liście

ani na www, ani w apce mobilnej   :rotfl:

 

daję dużego lajka Mrugający mężczyzna

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 3 z 4 (26 520 wyświetleń)

Re.: Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

@Jamniczek Oferta Black Red White jest od wczoraj znowu dostępna w Moich rabatach.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (26 370 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt HIPOTECZNY - kończy się oprocentowanie stałe (pierwsze 5 lat) - spora nadpłata

HEY, 

dzieki za odpowiedź i przedstawienie fajnej opcji odnośnie nadpłacania.

swoją droga to tak się zastanawiam czy jest sens wgl myśleć o oprocentowaniu stałym gdzie kredyt chce spłacić w maks w 4 lat

...

21-01-2025
Re.: Dokumenty do kredytu hipotecznego z podpisem kwalifikowanym nieakceptowane przez bank

Dziękuję za odpowiedź. Chciałabym prosić o poradę, gdzie mogę wyjaśnić tę sprawę i z kim się kontaktować aby wyjaśnić tę sprawę (nie jestem klientką ING). Wniosek składałam przez pośrednika, a ten sam

...

21-01-2025
Re: Zlecenie stałe - Przelew podatkowy

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu i możliwe, że wpłyną one na udostępnienie takiego rozwiązania.

21-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy