Odpowiedz
Highlighted

Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

[ Edytowane ]

Witam,

proszę sprawdzić w opcji "Moje rabaty" rabat dla "Black Red While - 20% na dekoracjie i akcesoria".

Po kliknięciu w ten konkretny rabat w aplikacji mobilnej wyskakuje błąd "Nie udało się pobrać danych",

inne pozycje (rabaty) się wyświetlają.

Taki sam błąd dla tego rabatu jest w aplikacji internetowej.

 

Prośba o szybką poprawkę, bo chcę poczytać regulamin

-mam tam do kupienia lampę, wieszaki, świeczki i żarówki, aktualnie jest tam rabat "do 30% na meble i akcesoria"

i nie wiem który rabat będzie lepszy, ten z ING czy bezpośrednio ze sklepu (promocje niestety nie łączą się).

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
17
12
22-02-2017
Wiadomość 1 z 4 (8 623 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

Czy problem z pobraniem kodu rabatowego nadal u Ciebie występuje?





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
593
147
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 566 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

[ Edytowane ]

AgnieszkaBin pisze:

Czy problem z pobraniem kodu rabatowego nadal u Ciebie występuje?


Nie - już jest OK,

problem został naprawiony w taki sposób, że rabat "Black Red White"  został wycięty, nie ma go już na liście

ani na www, ani w apce mobilnej   :rotfl:

 

daję dużego lajka Mrugający mężczyzna

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
17
12
22-02-2017
Wiadomość 3 z 4 (8 488 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

@Jamniczek Oferta Black Red White jest od wczoraj znowu dostępna w Moich rabatach.

 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
593
147
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 338 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Uruchomienie środków

Dzień dobry,

Po podpisaniu umowy spełniłem warunki uruchomienia środków i udokumentowałem je przez serwis transakcyjny. System pytał czy załączone dokumenty są warunkiem uruchomienia środków, co oczywi

...

25-05-2020
Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Boch W ustawieniach swojego telefonu w zainstalowanych aplikacjach znajdź Sklep Google Play. 
Usuń w szczegółach aplikacji jej dane.
Następnie spróbuj raz jeszcze pobrać naszą aplikację. 
Daj znać, cz

...

25-05-2020
Operat szacunkowy - pilne

Dzień dobry,

 

28.04.2020 dostałam decyzję odmowną w sprawie kredytu hipotecznego. Podczas procesowania wniosku zapłaciłam za operat szacunkowy wykonany przez rzeczoznawcę współpracującego z ING.

Konsult

...

25-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy