01-04-2017 09:31 | Edytowano: 01-04-2017 09:42
Witam,
proszę sprawdzić w opcji "Moje rabaty" rabat dla "Black Red While - 20% na dekoracjie i akcesoria".
Po kliknięciu w ten konkretny rabat w aplikacji mobilnej wyskakuje błąd "Nie udało się pobrać danych",
inne pozycje (rabaty) się wyświetlają.
Taki sam błąd dla tego rabatu jest w aplikacji internetowej.
Prośba o szybką poprawkę, bo chcę poczytać regulamin
-mam tam do kupienia lampę, wieszaki, świeczki i żarówki, aktualnie jest tam rabat "do 30% na meble i akcesoria"
i nie wiem który rabat będzie lepszy, ten z ING czy bezpośrednio ze sklepu (promocje niestety nie łączą się).
03-04-2017 15:44
Czy problem z pobraniem kodu rabatowego nadal u Ciebie występuje?
08-04-2017 20:05 | Edytowano: 08-04-2017 20:08
AgnieszkaBin pisze:Czy problem z pobraniem kodu rabatowego nadal u Ciebie występuje?
Nie - już jest OK,
problem został naprawiony w taki sposób, że rabat "Black Red White" został wycięty, nie ma go już na liście
ani na www, ani w apce mobilnej :rotfl:
daję dużego lajka
11-04-2017 13:01
@Jamniczek Oferta Black Red White jest od wczoraj znowu dostępna w Moich rabatach.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024