Odpowiedz

Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

[ Edytowane ]

Witam,

proszę sprawdzić w opcji "Moje rabaty" rabat dla "Black Red While - 20% na dekoracjie i akcesoria".

Po kliknięciu w ten konkretny rabat w aplikacji mobilnej wyskakuje błąd "Nie udało się pobrać danych",

inne pozycje (rabaty) się wyświetlają.

Taki sam błąd dla tego rabatu jest w aplikacji internetowej.

 

Prośba o szybką poprawkę, bo chcę poczytać regulamin

-mam tam do kupienia lampę, wieszaki, świeczki i żarówki, aktualnie jest tam rabat "do 30% na meble i akcesoria"

i nie wiem który rabat będzie lepszy, ten z ING czy bezpośrednio ze sklepu (promocje niestety nie łączą się).

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
17
12
22-02-2017
Wiadomość 1 z 4 (8 678 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

Czy problem z pobraniem kodu rabatowego nadal u Ciebie występuje?





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
593
147
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 621 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

[ Edytowane ]

AgnieszkaBin pisze:

Czy problem z pobraniem kodu rabatowego nadal u Ciebie występuje?


Nie - już jest OK,

problem został naprawiony w taki sposób, że rabat "Black Red White"  został wycięty, nie ma go już na liście

ani na www, ani w apce mobilnej   :rotfl:

 

daję dużego lajka Mrugający mężczyzna

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
17
12
22-02-2017
Wiadomość 3 z 4 (8 543 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

@Jamniczek Oferta Black Red White jest od wczoraj znowu dostępna w Moich rabatach.

 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
593
147
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 393 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Niestety nie działa. Kilka razy instalowałam od nowa. Poza wspomnianymi przez Pana krokami czyściłam jeszcze pamięć podręczną Playa. Nic nie pomaga. 

02-06-2020
Re: nie mogę się zalogować

Proszę, spróbuj zmienić PIN na ekranie aplikacji za pomocą opcji ,,Nie pamiętam kodu PIN". Jego ponowne ustawienie powinno pomóc.
Jeśli nie pamiętasz długiego hasła do Mojego ING, to zmienisz je tutaj. 

02-06-2020
Re: OKO Premium

Poniżej odpowiadam na Twoje pytania:

1. Tak

2. Tak

2. Nie, ale pamiętaj, że od Twojego salda zelży wysokość oprocentowania. 

3. Nie, umowę zawierasz bezterminowo.

02-06-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy