- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Moje ING - włączyły się SMS po aktywowaniu Moje ING/Blik
19-03-2017 23:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
mam taki problem (a właściwie moja znajoma), że po zainstalowaniu Moje ING w telefonie oraz po aktywowaniu Blika nagle włączyły się jej SMS-y, których wcześniej nie miała. Przychodzą jej teraz sms-y po każdej operacji (przelew, płatności kartą itp), ale najgorsze jest to że naliczyło jej już ponad 7 zł za te SMS.
Sprawdzaliśmy ustawienia SMS w starej wersji bankowości w opcji Profil/Ustawieniaerwis SMS (tam definiuje się limity na powiadomienia SMS), ale w tej opcji ma "serwis SMS nieaktywny".
Prośba o poradę gdzie to można wyłączyć ? Znajoma jest zła na mnie że namówiłem ją na tego Blika który miał być niby za darmo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-03-2017 15:44
Re.: Moje ING - włączyły się SMS po aktywowaniu Moje ING/Blik
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Blik jest za darmo wtedy gdy wykonasz transakcje bezgotówkowe na kwotę 300zł i więcej (zauważyłem to z mojego własnego doświadczenia) po za tym to nie sms-y tylko aplikacja Moje ING wyświetla powiadomienia push gdy rachunek zostanie uznany, blokadach i obciążeniach na rachunku (wiec o to sie nie musi martwić bo to nie ma nic wspólnego z sms-ami). Zapewne domyślam sie że ma telefon z systemem android?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-03-2017 19:44
Re.: Moje ING - włączyły się SMS po aktywowaniu Moje ING/Blik
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Jamniczek @Stanislaw1988 Korzystanie z płatności BLIK jest bezpłatne. Nie jest prawdą, że za pomoca kodów BLIK należy wydać 300 zł, aby uniknąć prowizji. Ten warunek dotyczy płatności kartą płatniczą do konta w miesiącu rozliczeniowym. Pamiętajcie, że jeżeli korzystacie z konta Direct to pierwsza wypłata gotówki z bankomatu innego niż nasz lub sieci Planet Cash jest bezpłatna, następne kosztować będą po 2,5 zł.
@Jamniczek Domyślam się, że 7 zł to prognozowana opłata za kartę płatniczą, której Twoja znajoma uniknie spełniając warunek, o którym napisałem powyżej. Wiadomości sms, o których wspomniałeś to powiadomienia PUSH, które mając aktywną aplikację Moje ING Mobile są bezpłatne. Można je oczywiście wyłączyć w ustawieniach aplikacji mobilnej, jeżeli zajdzie taka potrzeba.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-03-2017 15:33 | Edytowano: 24-03-2017 15:38
Re.: Moje ING - włączyły się SMS po aktywowaniu Moje ING/Blik
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki za odpowiedzi.
faktycznie to nie sms-y się włączyły tylko powiadomienia push po każdej operacji
Ale sms-y też przychodzą dola BLIK o takiej treści: "Przelew na telefon BLIN od (tu moje dane) na kwotę XX,XX został wykonany na rachunek odbiorcy".
W związku ztym mam dwa kolejne pytania:
1. czy te sms-y sa darmowe, czy też nie są za darmo, oraz jak je można wyłączyć aby nie przychodziły ? Jeśli nie są darmowe, to oznacza że jest "ukryta" opłata za coś, co reklamowane jest jako darmowe
2. Czy do powiadomień push można ustawić limity kwotowe takie jak w serwisie sms ? Czyli "powiadamiaj mnie tylko o operacjach powyżej określonej kwoty, nie zawracaj mi głowy drobnymi".
PS. Jeśli chodzi o prognozowana opłatę za kartę 7zł, to też tak myślałem, ale znajoma zapewniła mnie że już dawno "nabiła" zakupów na ponad 500zł, stąd jej zaniepokojenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-03-2017 15:30
Re.: Moje ING - włączyły się SMS po aktywowaniu Moje ING/Blik
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
1. Smsy z informacją o przelewach na telefon BLIK są darmowe.
2. Powiadomienia PUSH możesz ustawić do konta czy karty. Nie ustawisz limitu kwotowego dla powiadomień PUSH.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-11-2017 10:45
Re.: Moje ING - włączyły się SMS po aktywowaniu Moje ING/Blik
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-11-2017 10:59
Re: Re.: Moje ING - włączyły się SMS po aktywowaniu Moje ING/Blik
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie możesz zmienić tych ustawień. Przekazałem jednak Twoją sugestię do zespołu odpowiedzialnego za rozwój aplikacji mobilnej.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość