27-03-2017 11:55
28-03-2017 10:16
Nie planujemy wydać w najbliższych dniach aktualizacji aplikacji na system Windows 10 Mobile.
28-03-2017 10:40
Dlaczego na Androida już jest a na Windows nie ma? W najbliższych dniach nie, ale w ogóle będzie?
28-03-2017 10:53
MarcinB pisze:Nie planujemy wydać w najbliższych dniach aktualizacji aplikacji na system Windows 10 Mobile.
Dostałem taką odpowiedź na błąd wylogowania z aplikacji "Moje ING" w Windows 10 Mobile:
Pt. 17.03.2017, 15:22
ING Bank Śląski
Szanownu Panie,
dziękujemy za zgłoszenie. Zdiagnozowaliśmy przyczynę opisanej sytuacji i pracujemy już nad przygotowaniem odpowiedniej poprawki systemowej. Prosimy o zaktualizowanie aplikacji gdy tylko pojawi się jej nowa wersja.
Przepraszamy za tą sytuację.
Z pozdrowieniami
Marcin Poleśny
Starszy Specjalista ds. Operacyjnych.
No to w końcu będzie czy nie ta aktualizacja. Chyba że będzie jak się pojawi.
28-03-2017 10:53
W aktualizacji 2.1 dla systemu Android udostępniliśmy płatności HCE.
Na Windows 10 Mobile tego typu płatności nie wdrożylismy. Nową wersję aplikacji wydamy wraz z udostępnieniem nowych funkcji.
28-03-2017 10:56
Dziękuję za odpowiedź.
Chodziło mi najbardziej o nową funkcję szybkiego przelewu przed logowaniem, bardzo by to się przydało wdrożyć na Windows.
03-04-2017 14:21
03-04-2017 17:03
linux888 pisze:
Krótka piłka czy planujecie wydać taką aplikację która będzie wspierać HCE na W10M ?
(odpowiedź powinna brzmieć tak lub nie, a nie wymiganie się że nie wdrożyliśmy, ale nie powiemy czy wdrożymy)
Mastercard w telefonie dostępna jest tylko na telefonach z systemem operacyjnym Android 4.4. albo wyżej. Obecnie nie ma możliwości technicznych użycia technologii HCE w telefonach z systemem Windows.
03-04-2017 19:06
KatarzynaA pisze:
Mastercard w telefonie dostępna jest tylko na telefonach z systemem operacyjnym Android 4.4. albo wyżej. Obecnie nie ma możliwości technicznych użycia technologii HCE w telefonach z systemem Windows.
Bez urazy ale czy uważacie że jestem idiotą? Windows 10 Mobile wspiera HCE i Wasza konkurencja od roku je ma.
03-04-2017 19:12
Stale wszystko analizujemy. Obecnie nie mamy w planach wdrożenia HCE dla Windows, ale wszystko się może zmienić. Nie jestem w stanie wskazać Ci dodatkowych szczegółów.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024