Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z baterią po instalacji aktualizacji 2.1.0 [android 7.1.1]

Dzień dobry,

 

Po aktualizacji aplikacji do wersji obsługującej płatności HCE 2.1.0 poziom naładowania telefonu spada o wiele szybciej niż wcześniej.

 

Nigdy wcześniej nie miałem problemów z baterią w telefonie. Zauważyłem, że poziom naładowania zachowuje się w miarę normalnie do momentu płatności kartą. Po dokonaniu płatności zblizeniowej leci na łeb, na szyję. Kilka razy zdarzyło mi się, że telefon po prostu wyłączył się w środku dnia z powodu braku energii. Przed aktualizacją na koniec dnia miałem przeważnie ok 30-40% baterii. Teraz taki wynik jest nieosiągalny.

 

Czy przypadkiem nie jest to wina którejś z usług aplikacji, która czuwa w tle?

 

Mój telefon to: Nexus 5X z najnowszym Androidem 7.1.1

Odpowiedz
0 Lajków
lookash
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
18
23-03-2017
Wiadomość 1 z 3 (32 512 wyświetleń)

Re.: Problem z baterią po instalacji aktualizacji 2.1.0 [android 7.1.1]

Przeanalizowaliśmy opisaną sytuację na danym modelu telefonu i u nas ten problem nie występuje.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (32 281 wyświetleń)

Re.: Problem z baterią po instalacji aktualizacji 2.1.0 [android 7.1.1]

Dziękuję za odpowiedź.

Sam w międzyczasie przetestowałem jeszcze jak zachowuje sie telefon kiedy:

1. przełaczę się na Android Pay aby nie mieć podpiętej aplikacji ING pod płatności,

2. wyłączę kompletnie NFC,

3. odinstaluję aplikację,

 

Dwa pierwsze kroki niewiele zmieniły. Niestety dopiero odinstalowanie aplikacji sprawia, że sytuacja wraca do normy.

Odpowiedz
0 Lajków
lookash
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
18
23-03-2017
Wiadomość 3 z 3 (32 275 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wywala z systemu

Dzień dobry, czy spotkał się ktoś z taką sytuacją- IPhone 16 Pro max, po zalogowaniu do aplikacji ING na telefonie, po chwili znika wszystko, nie mogę wykonać żadnej czynności…tak jakby zamykało całko...

18-05-2025
Re.: Kontakt z ksiegowa

W opisanej sytuacji prosimy skontaktuj się z naszym wsparciem klientów firmowych przez kanały szyfrowane. Postaramy się to dla Ciebie wyjaśnić. Możesz napisać do nas na czacie w bankowości, lub skonta...

17-05-2025
Re: Warunki uzyskania karty kredytowej

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Wniosek o kartę możesz złożyć przez swoją bankowość w zakładce Oferta ING > Karty i płatności. Najczęściej decyzja jest od razu lub kolejnego dnia roboczego.

...

16-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy