23-03-2017 16:53
Dzień dobry,
Po aktualizacji aplikacji do wersji obsługującej płatności HCE 2.1.0 poziom naładowania telefonu spada o wiele szybciej niż wcześniej.
Nigdy wcześniej nie miałem problemów z baterią w telefonie. Zauważyłem, że poziom naładowania zachowuje się w miarę normalnie do momentu płatności kartą. Po dokonaniu płatności zblizeniowej leci na łeb, na szyję. Kilka razy zdarzyło mi się, że telefon po prostu wyłączył się w środku dnia z powodu braku energii. Przed aktualizacją na koniec dnia miałem przeważnie ok 30-40% baterii. Teraz taki wynik jest nieosiągalny.
Czy przypadkiem nie jest to wina którejś z usług aplikacji, która czuwa w tle?
Mój telefon to: Nexus 5X z najnowszym Androidem 7.1.1
12-04-2017 12:36
Przeanalizowaliśmy opisaną sytuację na danym modelu telefonu i u nas ten problem nie występuje.
12-04-2017 12:52
Dziękuję za odpowiedź.
Sam w międzyczasie przetestowałem jeszcze jak zachowuje sie telefon kiedy:
1. przełaczę się na Android Pay aby nie mieć podpiętej aplikacji ING pod płatności,
2. wyłączę kompletnie NFC,
3. odinstaluję aplikację,
Dwa pierwsze kroki niewiele zmieniły. Niestety dopiero odinstalowanie aplikacji sprawia, że sytuacja wraca do normy.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal