07-05-2017 12:13
Witam posiadam dwa urządzenia z androidem jedno posiada wersje 5.1.1 na którym powiadomienia push działają prawidłowo na drugim jest wersja 6.0 na którym zainstalowałem wczoraj aplikację moje ing, ale brak jest powiadomień.
08-05-2017 12:05
Czy masz włączone w tym urządzeniu jakieś ustawienia, które mogą wpływać na brak powiadomień, np. oszczędzanie baterii?
08-05-2017 16:46
Pokombinuję z planami oszczędzania energii i dam znać czy się udało.
09-05-2017 15:06
Niestety cały czas nieprzychodzą powiadomienia nawet przy wyłączeniu oszczędzania energii. Testowałem Push Notification Tester z Google Play i powiadoienia schodzą bez problemu. Włączę sobie narazie powiadomienia sms i poczekam na jakąś aktualizację.
10-05-2017 15:31
Napisz do nas wiadomość w swojej aplikacji lub przez bankowość internetową, sprawdzimy czy u nas powiadomienia push są wysyłane prawidłowo.
10-05-2017 18:32 | Edytowano: 10-05-2017 18:34
Dzisiaj powiadomienia zaczęły działać bez żadnej ingerencji w ustawienia telefonu. Usunąłem wcześniejsze urządzenie które było zaufane do obsługi aplikacji 2 dni temu, może to było problemem.
Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Niestety ale kolega ma racje. Nie dość że kurs jest delikatnie mówiąc mało atrakcyjny w porównaniu z innymi bankami w Polsce to do tego dolicza się dziwnym trafem nigdzie nie widoczną prowizje. Przykł
... 13-02-2025W bankowości internetowej ING Business niedawno były trzy osoby uprawnione do składania wniosków i ich akceptowania w imieniu podmiotu. Dwie osoby zrezygnowały z funkcji członków zarządu i bank usunął
... 13-02-2025