07-05-2017 12:13
Witam posiadam dwa urządzenia z androidem jedno posiada wersje 5.1.1 na którym powiadomienia push działają prawidłowo na drugim jest wersja 6.0 na którym zainstalowałem wczoraj aplikację moje ing, ale brak jest powiadomień.
08-05-2017 12:05
Czy masz włączone w tym urządzeniu jakieś ustawienia, które mogą wpływać na brak powiadomień, np. oszczędzanie baterii?
08-05-2017 16:46
Pokombinuję z planami oszczędzania energii i dam znać czy się udało.
09-05-2017 15:06
Niestety cały czas nieprzychodzą powiadomienia nawet przy wyłączeniu oszczędzania energii. Testowałem Push Notification Tester z Google Play i powiadoienia schodzą bez problemu. Włączę sobie narazie powiadomienia sms i poczekam na jakąś aktualizację.
10-05-2017 15:31
Napisz do nas wiadomość w swojej aplikacji lub przez bankowość internetową, sprawdzimy czy u nas powiadomienia push są wysyłane prawidłowo.
10-05-2017 18:32 | Edytowano: 10-05-2017 18:34
Dzisiaj powiadomienia zaczęły działać bez żadnej ingerencji w ustawienia telefonu. Usunąłem wcześniejsze urządzenie które było zaufane do obsługi aplikacji 2 dni temu, może to było problemem.
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |