07-05-2017 12:13
Witam posiadam dwa urządzenia z androidem jedno posiada wersje 5.1.1 na którym powiadomienia push działają prawidłowo na drugim jest wersja 6.0 na którym zainstalowałem wczoraj aplikację moje ing, ale brak jest powiadomień.
08-05-2017 12:05
Czy masz włączone w tym urządzeniu jakieś ustawienia, które mogą wpływać na brak powiadomień, np. oszczędzanie baterii?
08-05-2017 16:46
Pokombinuję z planami oszczędzania energii i dam znać czy się udało.
09-05-2017 15:06
Niestety cały czas nieprzychodzą powiadomienia nawet przy wyłączeniu oszczędzania energii. Testowałem Push Notification Tester z Google Play i powiadoienia schodzą bez problemu. Włączę sobie narazie powiadomienia sms i poczekam na jakąś aktualizację.
10-05-2017 15:31
Napisz do nas wiadomość w swojej aplikacji lub przez bankowość internetową, sprawdzimy czy u nas powiadomienia push są wysyłane prawidłowo.
10-05-2017 18:32 | Edytowano: 10-05-2017 18:34
Dzisiaj powiadomienia zaczęły działać bez żadnej ingerencji w ustawienia telefonu. Usunąłem wcześniejsze urządzenie które było zaufane do obsługi aplikacji 2 dni temu, może to było problemem.
Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.
25-03-2025Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.
25-03-2025Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn
... 25-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |