Odpowiedz

Problem z powiadomieniami android 6.0

Witam posiadam dwa urządzenia z androidem jedno  posiada wersje 5.1.1 na którym powiadomienia push działają prawidłowo na drugim jest wersja 6.0 na którym zainstalowałem wczoraj aplikację moje ing, ale brak jest powiadomień.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Lasszlo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
07-05-2017
Wiadomość 1 z 6 (8 974 wyświetleń)

Re.: Problem z powiadomieniami android 6.0

Czy masz włączone w tym urządzeniu jakieś ustawienia, które mogą wpływać na brak powiadomień, np. oszczędzanie baterii?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (8 919 wyświetleń)

Re.: Problem z powiadomieniami android 6.0

Pokombinuję z planami oszczędzania energii i dam znać czy się udało.

Lasszlo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
07-05-2017
Wiadomość 3 z 6 (8 897 wyświetleń)

Re.: Problem z powiadomieniami android 6.0

Niestety cały czas nieprzychodzą powiadomienia nawet przy wyłączeniu oszczędzania energii. Testowałem Push Notification Tester z Google Play i powiadoienia schodzą bez problemu. Włączę sobie narazie powiadomienia sms i poczekam na jakąś aktualizację.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Lasszlo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
07-05-2017
Wiadomość 4 z 6 (8 789 wyświetleń)

Re.: Problem z powiadomieniami android 6.0

Napisz do nas wiadomość w swojej aplikacji lub przez bankowość internetową, sprawdzimy czy u nas powiadomienia push są wysyłane prawidłowo.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (8 703 wyświetleń)

Re.: Problem z powiadomieniami android 6.0

[ Edytowane ]

Dzisiaj powiadomienia zaczęły działać bez żadnej ingerencji w ustawienia telefonu. Usunąłem wcześniejsze urządzenie które było zaufane do obsługi aplikacji 2 dni temu, może to było problemem.

Odpowiedz
0 Lajków
Lasszlo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
07-05-2017
Wiadomość 6 z 6 (8 686 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.

25-03-2025
Re.: Ubezpieczenie spłaty kredytu - zmiana z 0,55% na 0,35% salda kredytu

Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.

25-03-2025
konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn

...

25-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy