Odpowiedz

Mastercard w telefonie - aktywacja

[ Edytowane ]

Korzystałem już długo z karty Mastercard w telefonie i trzeba przyznać, że to rozwiązanie bardzo mi pasuje. Funkcja działała bez zarzutu na Samsung Galaxy S7 (S7) . Dzisiaj się przesiadłem na Samsung Galxy S10 Lite (S10) . Zainstalowanie aplikacji Moje ING, dostęp do konta autoryzacje przebiegły bez problemu. Jednak, kiedy chciałem dokonać aktywacji "Płatności kartą w telefonie" używając karty "Mastercard w telefonie" pojawił się monit o treści:

Płatności telefonem

Nie aktywowaliśmy płatności

Spróbuj później w szczegółach karty

Przejdź do szczegółów katy Mastercard w telefonie

Problem tym że właśnie dokładnie z szczegółów karty Mastercard w telefonie próbowałem aktywować kartę.

Pomyślałem ze może jest problem z aktywacją, ponieważ karta nadal jest aktywna na starym telefonie (S7). Więc tam wybrałem opcję usuń kartę z tego urządzenia (S7). Pomimo tego na S10 nadal aktywacja karty nie udaje się. Aby potwierdzić, że aktywacja karty jest możliwa ponownie aktywowałem ją na S7. Bez żadnych problemów.

Co więcej na S10 teraz widzę, że karta jest aktywna na S7 i jest widoczna opcja aby aktywować ją również na S10. Lecz niestety opcja dalej nie działa.

Telefon S10 świeżo kupiony w jednym z najbardziej znanych sklepów kojarzących się z elektroniką w Polsce, który można spotkać niemal w każdej galerii handlowej. Telefon dedykowany na rynek polski.

Co ciekawe do konta mam przypisaną tez kartę Visa i ja również można aktywować w telefonie. Dla niej proces inicjacji aktywacji jest możliwy.

S10 oczywiście jest dodany do listy zaufanych urządzeń w Aplikacji Moje ING.

Bardzo proszę o poradę co robię nie tak lub co mogę zmienić aby aktywować kartę.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Arni
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
02-03-2020
Wiadomość 1 z 5 (6 750 wyświetleń)

Re: Mastercard w telefonie - aktywacja

Nie powinno być żadnych kłopotów na Twoim urządzeniu Jednak rozwiązaniem może być pobranie aplikacji Google Play (pobranie wystarczy, nie musisz dodawać do niej swojej karty Visa). Po pobraniu tej aplikacji, proszę żebyś spróbował aktywować płatność Mastercard w telefonie. Jeśli możesz napisz nam jaki będzie rezultat.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (6 689 wyświetleń)

Re: Mastercard w telefonie - aktywacja

Dziękuję za chęć pomocy. Niestety sposób nie działa.

Domyślam się że chodziło o aplikację Google Pay zamiast Google Play. Aplikacja była już zainstalowana na moim telefonie. Jednak dla pewności ją usunąłem zainstalowałem jeszcze raz i przeklikałem aż do momentu w którym mam dodać kartę czego nie zrobiłem. W aplikacji Moje ING przy aktywacji Mastercard w telefonie nadal się pojawia ten sam błąd. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie co jeszcze mogę spróbować.
Pozdrawiam Arni
Odpowiedz
0 Lajków
Arni
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
02-03-2020
Wiadomość 3 z 5 (6 678 wyświetleń)

Re: Mastercard w telefonie - aktywacja

@Arni Dziękuję za szczegółowy opis sprawy. Chociaż bardzo byśmy chcieli pomóc tutaj, to niestety przez forum więcej nie wymyślimy. Musimy sprawdzić w systemie z czego wynikają te błędy. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Specjaliści na czacie są dostępni od poniedziałku do soboty.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 4 z 5 (6 638 wyświetleń)

Re: Mastercard w telefonie - aktywacja

Dziękuję bardzo za pomoc i dalszą drogę rozwiązania problemu. Nie skorzystałem niej, gdyż okazało się iż rozwiązaniem było ponowne zainstalowanie aplikacji Moje ING na S10. Wcześniej przeniosłem automatycznie wszytkie aplikacje ze swojego starego telefonu S7. I pomimo, że musiałem zrobić oczywiście wszytkie autoryzacje w Moje ING płatność Mastercard w telefonie nie chciała się aktywować. Tym razem przeszło bez problemu. 

 

Powodem braku aktywacji z mojej perspektywy prawdopodobnie było:

Automatyczne instalowanie aplikacji ze starego telefonu (Samsung Smart Switch)

Nie aktywowanie aplikacji Goole pay przed skonfigurowaniem aplikacji Moje ING.

 

Temat do zamknięcia. Dziękuję za pomoc. 

 

Arni
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
02-03-2020
Wiadomość 5 z 5 (6 522 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy