13-11-2020 18:38 | Edytowano: 13-11-2020 18:41
Korzystałem już długo z karty Mastercard w telefonie i trzeba przyznać, że to rozwiązanie bardzo mi pasuje. Funkcja działała bez zarzutu na Samsung Galaxy S7 (S7) . Dzisiaj się przesiadłem na Samsung Galxy S10 Lite (S10) . Zainstalowanie aplikacji Moje ING, dostęp do konta autoryzacje przebiegły bez problemu. Jednak, kiedy chciałem dokonać aktywacji "Płatności kartą w telefonie" używając karty "Mastercard w telefonie" pojawił się monit o treści:
Płatności telefonem
Nie aktywowaliśmy płatności
Spróbuj później w szczegółach karty
Przejdź do szczegółów katy Mastercard w telefonie
Problem tym że właśnie dokładnie z szczegółów karty Mastercard w telefonie próbowałem aktywować kartę.
Pomyślałem ze może jest problem z aktywacją, ponieważ karta nadal jest aktywna na starym telefonie (S7). Więc tam wybrałem opcję usuń kartę z tego urządzenia (S7). Pomimo tego na S10 nadal aktywacja karty nie udaje się. Aby potwierdzić, że aktywacja karty jest możliwa ponownie aktywowałem ją na S7. Bez żadnych problemów.
Co więcej na S10 teraz widzę, że karta jest aktywna na S7 i jest widoczna opcja aby aktywować ją również na S10. Lecz niestety opcja dalej nie działa.
Telefon S10 świeżo kupiony w jednym z najbardziej znanych sklepów kojarzących się z elektroniką w Polsce, który można spotkać niemal w każdej galerii handlowej. Telefon dedykowany na rynek polski.
Co ciekawe do konta mam przypisaną tez kartę Visa i ja również można aktywować w telefonie. Dla niej proces inicjacji aktywacji jest możliwy.
S10 oczywiście jest dodany do listy zaufanych urządzeń w Aplikacji Moje ING.
Bardzo proszę o poradę co robię nie tak lub co mogę zmienić aby aktywować kartę.
Pozdrawiam
14-11-2020 18:47
Nie powinno być żadnych kłopotów na Twoim urządzeniu Jednak rozwiązaniem może być pobranie aplikacji Google Play (pobranie wystarczy, nie musisz dodawać do niej swojej karty Visa). Po pobraniu tej aplikacji, proszę żebyś spróbował aktywować płatność Mastercard w telefonie. Jeśli możesz napisz nam jaki będzie rezultat.
14-11-2020 23:04
15-11-2020 20:09
@Arni Dziękuję za szczegółowy opis sprawy. Chociaż bardzo byśmy chcieli pomóc tutaj, to niestety przez forum więcej nie wymyślimy. Musimy sprawdzić w systemie z czego wynikają te błędy. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Specjaliści na czacie są dostępni od poniedziałku do soboty.
19-11-2020 19:12
Dziękuję bardzo za pomoc i dalszą drogę rozwiązania problemu. Nie skorzystałem niej, gdyż okazało się iż rozwiązaniem było ponowne zainstalowanie aplikacji Moje ING na S10. Wcześniej przeniosłem automatycznie wszytkie aplikacje ze swojego starego telefonu S7. I pomimo, że musiałem zrobić oczywiście wszytkie autoryzacje w Moje ING płatność Mastercard w telefonie nie chciała się aktywować. Tym razem przeszło bez problemu.
Powodem braku aktywacji z mojej perspektywy prawdopodobnie było:
Automatyczne instalowanie aplikacji ze starego telefonu (Samsung Smart Switch)
Nie aktywowanie aplikacji Goole pay przed skonfigurowaniem aplikacji Moje ING.
Temat do zamknięcia. Dziękuję za pomoc.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024