08-03-2018 12:14
@Drex tak jak napisał @Konto usunięte skontaktuj się z nami przez wysłanie wiadomości w swojej bankowości internetowej. Ponadto w treści wiadomości prosimy abyś wkleił linka do tego wątku, wtedy łatwiej nam się będzie do tego odnieść.
08-03-2018 12:33 | Edytowano: 08-03-2018 12:35
@KatarzynaA @Konto usunięte wszystko to zostało opisane, screeny dostarczone do banku ok 3 tygodnie temu przez system wiadomości w ING on-line, ze szczegółami, wersjami aplikacji i wykonanymi czynnościami.
24-03-2018 19:18
udało się komuś rozwiązać ten problem?
Zmigrowałem z iphone 7 do iphone x i przestało działać - ten sam błąd co opisywany w wątku. wersja apki 2.6.1.
25-03-2018 22:07
Nie rozwiązali. Do tego wsparcie ING na poziomie absolutnie żenującym, porady typu przeinstaluj i zresetuj, czyli pocałuj się...
25-03-2018 22:09 | Edytowano: 25-03-2018 22:09
02-05-2018 20:06
Witam,
Ten sam problem. Z dnia na dzień.
IOS 11.3.1, ING 2.7.0
Problem "Nie udało się pobrać danych"
Telefon IPhone 8 też z ograniczeniami firmowymi. Może to jednak przeszkadza, chociaż żadna inna apka nie ma problemu.
Koś, coś bo na na infolinii standardowa ścieżka zdrowia ( włącz/wyłącz, odistaluj/zainstaluj etc.)
Pozdrawiam
Marsel
03-05-2018 15:10
03-05-2018 18:35
03-05-2018 19:30
Też mam MobileIron więc pewnie mamy winowajcę.
Dziwne, że problem pojawia się w u różnych użytkowników na różnych wersjach ING.
U mnie dopiero na 2.7.0
Marsel
04-05-2018 08:13
Ja nie mam "Mobile Iron" (co to jest w zasadzie?) a nie działa :-)
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024