Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Irytujące powiadomienia z aplikacji mobilnej

Właśnie otrzymałem powiadomienie o treści:

"Puk, puk... To ja, Twoja apka. Mam nowe funkcje - nie zawahaj się i ich użyć Emotikon: Mrugający Sprawdź, co nowego."

 

Specjalnie się zarejestrowałem na tym forum, aby spytać się jak to wyłączyć. Interesują mnie wyłącznie powiadomienia o przelewach wychodzących i przychodzących. Nie chce otrzymywać ŻADNYCH inny powiadomień a już szczególnie takiego spamu jak powyżej. Jak to zrobić, bo widzę wyłącznie możliwość całkowitego wyłączenia powiadomień?

 

Mam konta w dwóch innych bankach i żaden nie przysyła mi takiego spamu. Tylko od was dostaję takie bezsensowne powiadomienia nawet kilka razy w tygodniu. 

 

Gdyby nie to, że mam w ING kredyt hipoteczny i musze dostawać wypłatę na to konto, to bym zrezygnował z waszego banku całkowicie, właśnie przez te durne powiadomienia.

Odpowiedz
0 Lajków
greggski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-04-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 010 wyświetleń)

Re: Irytujące powiadomienia z aplikacji mobilnej

Po każdej aktualizacji aplikacji informujemy o nowych funkcjonalnościach. Jeśli natomiast nie chcesz otrzymywać od nas ofert dotyczących naszych produktów w aplikacji, możesz wycofać swoje zgody marketingowe w ustawieniach swojego konta. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
410
81
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (3 945 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My od 4.03 byliśmy w analizie. Wszystkie dokumenty były ok i zgodnie z harmonogramem 27.03 dostaliśmy wstępną decyzję. Zgłosiliśmy operat przez bank i podpisaliśmy umowę deweloperską. Operat był dość ...

21-04-2024
Re: Błąd przy zakładaniu celu oszczędnościowego

Proszę wejść w zakładkę "Moje dane"-> Dane osobiste. A tam obok oświadczenia CRS i FATCA wybrać "Zmień" i zapisać zmiany. Po zapisaniu danych proszę spróbować założyć ponownie cel oszczędnościowy.

21-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Nie rozumiesz. Skoro na etapie logowania udowodniono, że ty to ty, to po co chcesz jeszcze dodatkowo autoryzować przelew? Ja nie korzystam z U2F, więc nie ma pewności czy ktoś nie obszedł zabezpieczeń

...

21-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy