Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Irytujące powiadomienia z aplikacji mobilnej

Właśnie otrzymałem powiadomienie o treści:

"Puk, puk... To ja, Twoja apka. Mam nowe funkcje - nie zawahaj się i ich użyć Emotikon: Mrugający Sprawdź, co nowego."

 

Specjalnie się zarejestrowałem na tym forum, aby spytać się jak to wyłączyć. Interesują mnie wyłącznie powiadomienia o przelewach wychodzących i przychodzących. Nie chce otrzymywać ŻADNYCH inny powiadomień a już szczególnie takiego spamu jak powyżej. Jak to zrobić, bo widzę wyłącznie możliwość całkowitego wyłączenia powiadomień?

 

Mam konta w dwóch innych bankach i żaden nie przysyła mi takiego spamu. Tylko od was dostaję takie bezsensowne powiadomienia nawet kilka razy w tygodniu. 

 

Gdyby nie to, że mam w ING kredyt hipoteczny i musze dostawać wypłatę na to konto, to bym zrezygnował z waszego banku całkowicie, właśnie przez te durne powiadomienia.

Odpowiedz
0 Lajków
greggski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-04-2022
Wiadomość 1 z 2 (6 569 wyświetleń)

Re: Irytujące powiadomienia z aplikacji mobilnej

Po każdej aktualizacji aplikacji informujemy o nowych funkcjonalnościach. Jeśli natomiast nie chcesz otrzymywać od nas ofert dotyczących naszych produktów w aplikacji, możesz wycofać swoje zgody marketingowe w ustawieniach swojego konta. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
466
85
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (6 504 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy