Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Irytujące powiadomienia z aplikacji mobilnej

Właśnie otrzymałem powiadomienie o treści:

"Puk, puk... To ja, Twoja apka. Mam nowe funkcje - nie zawahaj się i ich użyć Emotikon: Mrugający Sprawdź, co nowego."

 

Specjalnie się zarejestrowałem na tym forum, aby spytać się jak to wyłączyć. Interesują mnie wyłącznie powiadomienia o przelewach wychodzących i przychodzących. Nie chce otrzymywać ŻADNYCH inny powiadomień a już szczególnie takiego spamu jak powyżej. Jak to zrobić, bo widzę wyłącznie możliwość całkowitego wyłączenia powiadomień?

 

Mam konta w dwóch innych bankach i żaden nie przysyła mi takiego spamu. Tylko od was dostaję takie bezsensowne powiadomienia nawet kilka razy w tygodniu. 

 

Gdyby nie to, że mam w ING kredyt hipoteczny i musze dostawać wypłatę na to konto, to bym zrezygnował z waszego banku całkowicie, właśnie przez te durne powiadomienia.

Odpowiedz
0 Lajków
greggski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-04-2022
Wiadomość 1 z 2 (5 031 wyświetleń)

Re: Irytujące powiadomienia z aplikacji mobilnej

Po każdej aktualizacji aplikacji informujemy o nowych funkcjonalnościach. Jeśli natomiast nie chcesz otrzymywać od nas ofert dotyczących naszych produktów w aplikacji, możesz wycofać swoje zgody marketingowe w ustawieniach swojego konta. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
438
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (4 966 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Spłata nie swojego kredytu

A mogę zrobić przelew po prostu? Nie na konto z którego jest pobierane?

04-10-2024
Pogląd biletu z ekranu logowania

Nie działa podgląd biletu z ekranu logowania. Po naciśnięciu skrótu wyświetla się błąd "Nie udało się pobrać danych
Błąd pobierania danych"
Żeby pokazać bilet do kontroli trzeba się zalogować do aplikac...

04-10-2024
Re.: Spłata nie swojego kredytu

Tak, możesz dokonać takiej wpłaty. Jeśli rata pobierana jest z konta bieżącego, to najlepiej wykonać przelew na te konto. Wówczas zostanie rata pobrana zgodnie z harmonogramem z konta.

04-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy