Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Historia transakcji w bankowości internetowej(aplikacja/strona)

Witam, znalazłem się w bardzo nietypowej, a zarazem przykrej sytuacji życiowej (przez swoją głupotę, ale nie o tym tu). Otóż bardzo zależy mi na tym, żeby po zalogowaniu na moje konto internetowe nie była widoczna historia transakcji. Chodzi mi o kilka konkretnych, ale jeśli jest możliwość usunięcia/ukrycia całości jak najbardziej mi to odpowiada. W skrócie: interesuje mnie każda możliwa operacja jaka przyszła by wam do głowy, uzasadniona może być nieprawdą (ale poniekąd logiczną z punktu widzenia bezpieczeństwa bankowości), która pozwoli mi ukryć historię transakcji
Odpowiedz
0 Lajków
Kryyyszak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
12-04-2021
Wiadomość 1 z 3 (59 637 wyświetleń)

Re.: Historia transakcji w bankowości internetowej(aplikacja/strona)

 
Odpowiedz
0 Lajków
Kryyyszak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
12-04-2021
Wiadomość 2 z 3 (59 614 wyświetleń)

Re: Re.: Historia transakcji w bankowości internetowej(aplikacja/strona)

Historia transakcji to dokument bankowy, w który nie możemy ingerować. Dlatego nie można ukryć ani usunąć danych z historii. Przykro mi, że nie pomożemy Emotikon: Smutny


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (59 554 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy