19-03-2017 15:00
Czy to jakaś wielka tajemnica aby uzyskać odpowiedz na poniższe pytania:
1. Nie korzystam na co dzień z internetu w telefonie. Ile można wykonać transakcji bez konieczności połączenia z internetem?
2, Jak mogę sprawdzić ile tych transakcji mogę wykonać, gdzie jest w aplikacji info o tym?
3. Czy aplikacja przypomni o konieczności połączenie z internetem aby odnowić pulę do płatności (a przypominam że nie mam na co dzień włączonej transmisji danych)?
4. Czy do odnowienia puli płatności offline wystarczy połączenie z internetem czy konieczne jest zalogowanie do aplikacji?
Dziękuje
19-03-2017 15:32
Sprawdziliśmy to dla Ciebie. Bez konieczności połączenia z internetem możesz wykonać do 10 transakcji. W Moim ING Mobile nie znajdziesz informacji o tym ile płatności pozostało Ci jeszcze w puli bez konieczności logowania do aplikacji, natomiast wymusi ona zalogowanie w sytuacji gdy wyczepiesz wspomniany wcześniej limit. Do odnowienia puli płatności nie wystarczy włączenie transmisji danych w telefonie. Musisz zalogować się do Mojego ING Mobile. Pamiętaj, że jeżeli wykonasz płatność mając w tym samym czasie włączoną transmisję danych to nie liczymy jej do wykorzystanego limitu.
19-03-2017 17:24
A więc praktycznie mając włączoną transmisje danych mogę płacić bez obawy o to że w pewnym momencie aplikacja nie jako "wymusi" zalogowanie się do niej?
19-03-2017 17:28
Bardzo dziękuje wreszcie konkretna odpowiedz!
Jeszcze jedno doprecyzowanie proszę.
".. natomiast wymusi ona zalogowanie w sytuacji gdy wyczepiesz wspomniany wcześniej limit.."
Jeśli non- stop mam wyłączoną transmisję danych to aplikacja też wymusi lub poinformuje o konieczności zalogowania? Bo jeżeli stanie się tak tylko przy włączonym necie to kicha bo w pewnym momencie ryzykuje brak maożliwości wykonania transakcji.
19-03-2017 18:01
@Stanislaw1988 Aplikacja może z racji bezpieczeństwa poprosić Cię o zalogowanie do niej nawet jeżeli podczas płatności w technologii HCE będziesz miał włączoną transmisję danych.
@ROB Poprosimy Cie o zalogowanie do Mojego ING Mobile kiedy limit będzie na wyczerpaniu, nawet jeżeli nie będziesz miał włączonej transmisji danych w telefonie. Oczywiście samo logowanie nie będzie możliwe bez dostępu do internetu.
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024