19-03-2017 15:00
Czy to jakaś wielka tajemnica aby uzyskać odpowiedz na poniższe pytania:
1. Nie korzystam na co dzień z internetu w telefonie. Ile można wykonać transakcji bez konieczności połączenia z internetem?
2, Jak mogę sprawdzić ile tych transakcji mogę wykonać, gdzie jest w aplikacji info o tym?
3. Czy aplikacja przypomni o konieczności połączenie z internetem aby odnowić pulę do płatności (a przypominam że nie mam na co dzień włączonej transmisji danych)?
4. Czy do odnowienia puli płatności offline wystarczy połączenie z internetem czy konieczne jest zalogowanie do aplikacji?
Dziękuje
19-03-2017 15:32
Sprawdziliśmy to dla Ciebie. Bez konieczności połączenia z internetem możesz wykonać do 10 transakcji. W Moim ING Mobile nie znajdziesz informacji o tym ile płatności pozostało Ci jeszcze w puli bez konieczności logowania do aplikacji, natomiast wymusi ona zalogowanie w sytuacji gdy wyczepiesz wspomniany wcześniej limit. Do odnowienia puli płatności nie wystarczy włączenie transmisji danych w telefonie. Musisz zalogować się do Mojego ING Mobile. Pamiętaj, że jeżeli wykonasz płatność mając w tym samym czasie włączoną transmisję danych to nie liczymy jej do wykorzystanego limitu.
19-03-2017 17:24
A więc praktycznie mając włączoną transmisje danych mogę płacić bez obawy o to że w pewnym momencie aplikacja nie jako "wymusi" zalogowanie się do niej?
19-03-2017 17:28
Bardzo dziękuje wreszcie konkretna odpowiedz!
Jeszcze jedno doprecyzowanie proszę.
".. natomiast wymusi ona zalogowanie w sytuacji gdy wyczepiesz wspomniany wcześniej limit.."
Jeśli non- stop mam wyłączoną transmisję danych to aplikacja też wymusi lub poinformuje o konieczności zalogowania? Bo jeżeli stanie się tak tylko przy włączonym necie to kicha bo w pewnym momencie ryzykuje brak maożliwości wykonania transakcji.
19-03-2017 18:01
@Stanislaw1988 Aplikacja może z racji bezpieczeństwa poprosić Cię o zalogowanie do niej nawet jeżeli podczas płatności w technologii HCE będziesz miał włączoną transmisję danych.
@ROB Poprosimy Cie o zalogowanie do Mojego ING Mobile kiedy limit będzie na wyczerpaniu, nawet jeżeli nie będziesz miał włączonej transmisji danych w telefonie. Oczywiście samo logowanie nie będzie możliwe bez dostępu do internetu.
Nowa oferta Platynowej Karty Kredytowej
Od 24 września obowiązuje nowa oferta KK Platynowej. Klienci którzy podpisali umowę przed tą datą, korzystają z karty na dotychczasowych warunkach ale jeśli np.
Jeśli nie zapłacisz przynajmniej minimalnej kwoty do daty wskazanej w zestawieniu transakcji - możemy tymczasowo zablokować kartę. Gdy wpłacisz zaległą kwotę, odblokujemy kartę najpóźniej w kolejnym d
... 05-01-2025Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 05-01-2025