17-01-2019 00:13
Pani Moniko proszę nie brać mojej krytyki do siebie bo nie mam na celu obrażania i krytykowania moderatorów bo uważam ze naprawdę jesteście dla nas klientów bardzo pomocni ale zbyt często macie związane ręce przez osoby stojące nad wami i niestety ale to wam się obrywa a nie osobą decyzyjnym, i przykre jest to że jeszcze jakiś czas temu tak wspaniały bank teraz ma przez coraz większa liczbę swoich klientów tak złe opinie i zawiedzenie jak są przez bank który nie oszukujmy się dzięki klientom istnieje traktowani, i wiem ze ten cały zły wizerunek jest winą osób stojących wysoko w hierarchii, bo na osoby z tak zwanego pierwszego frontu kontaktu z klientem czyli pracownicy oddziałów i punktów ING expres , moderatorzy forum i Facebooka i pracownicy infolinie zawsze uprzejmi i pomocni robią najlepsze wrażenie jeśli chodzi o Bank, czego niestety nie widać o osobach decyzyjnych rozumiem ze bank to biznes i musi zarabiać i każde działanie i decyzje musi przynosić zyski dla banku ale według mnie bank który jest otwarty na klienta i jego komfort to bank który ma szanse na największy sukces wprowadzając udogodnienia i innowacje staje się atrakcyjny dla klienta i lepiej zarabiać na ilości klientów.
Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 22-11-2024