Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Funkcja Zeskanuj i zapłać w aplikacji mobilnej

Pani Moniko proszę nie brać mojej krytyki do siebie bo nie mam na celu obrażania i krytykowania moderatorów bo uważam ze naprawdę jesteście dla nas klientów bardzo pomocni ale zbyt często macie związane ręce przez osoby stojące nad wami i niestety ale to wam się obrywa a nie osobą decyzyjnym, i przykre jest to że jeszcze jakiś czas temu tak wspaniały bank teraz ma przez coraz większa liczbę swoich klientów tak złe opinie i zawiedzenie jak są przez bank który nie oszukujmy się dzięki klientom istnieje traktowani, i wiem ze ten cały zły wizerunek jest winą osób stojących wysoko w hierarchii, bo na osoby z tak zwanego pierwszego frontu kontaktu z klientem czyli pracownicy oddziałów i punktów ING expres , moderatorzy forum i Facebooka i pracownicy infolinie zawsze uprzejmi i pomocni robią najlepsze wrażenie jeśli chodzi o Bank, czego niestety nie widać o osobach decyzyjnych rozumiem ze bank to biznes i musi zarabiać i każde działanie i decyzje musi przynosić zyski dla banku ale według mnie bank który jest otwarty na klienta i jego komfort to bank który ma szanse na największy sukces wprowadzając udogodnienia i innowacje staje się atrakcyjny dla klienta i lepiej zarabiać na ilości klientów. 

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 11 z 11 (3 098 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy