Odpowiedz

Funkcja Paragony

Witam, w poprzedniej wersji aplikacji mobilnej jest opcja Paragony, NIESTETY telefon sam zaktualizował aplikacje do nowej wercji i nie umiem znaleźć tej opcji. Gdzie ją znajdę?

Odpowiedz
0 Lajków
marsto1929
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-08-2016
Wiadomość 1 z 16 (30 234 wyświetleń)

Re.: Funkcja Paragony

Obecnie dostępne są dwie wersje aplikacji mobilnej: Moje ING Mobile oraz INGMobile (dla przedsiębiorców). Funkcja paragony aktualnie dostępna jest tylko w poprzedniej wersji aplikacji. Do Mojego ING Mobile wprowadzimy ją w kolejnych aktualizacjach. Możesz korzystać z obu wersji aplikacji jednocześnie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 16 (30 229 wyświetleń)

Re.: Funkcja Paragony

Odświeżam temat , kiedy będzie możliwość dodawania paragonów z poziomu aplikacji mobilnej?
Odpowiedz
0 Lajków
Lolo
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
1
18-01-2017
Wiadomość 3 z 16 (27 847 wyświetleń)

Re.: Funkcja Paragony

Paragony w aplikacji Moje ING mobile planujemy udostępnić w drugim kwartale tego roku. Więcej informacji o planowanym rozwoju aplikacji znajdziesz na naszym blogu.

 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 4 z 16 (27 835 wyświetleń)

Re.: Funkcja Paragony

@MarcinBkoniecznie z możliwością podpięcia ich do konkretnej operacji w Historii rachunku.

___

"ale pomysł był mój" Emotikon: Szczęśliwy

Jeżeli Ci się podoba daj lajka Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 16 (27 705 wyświetleń)

Re.: Funkcja Paragony

Gdzie w tym momencie moge znaleść zdjęcia paragonów zrobiona w starej aplikacji? Wydaje mi się ze stara aplikacja mobilna ING nie jest juz dostepna w App Store

Odpowiedz
0 Lajków
neon
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-03-2017
Wiadomość 6 z 16 (27 590 wyświetleń)

Re.: Funkcja Paragony

Funkcja Paragony nie jest jeszcze dostępna w Moje ING mobile. Planujemy udostępnić ją w kolejnych aktualizacjach.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
802
173
04-09-2015
Wiadomość 7 z 16 (27 550 wyświetleń)

Re.: Funkcja Paragony

Co z dodanymi wcześniej paragonami ?

Zaproponowaliście rozwiązanie, zacząłem je stosować. Po czym paragony giną z aplikacji. Nie mam do nich dostępu. Nie mam oryginałów.
Odpowiedz
0 Lajków
xdm444
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-04-2017
Wiadomość 8 z 16 (27 306 wyświetleń)

Re.: Funkcja Paragony


xdm444 pisze:
Co z dodanymi wcześniej paragonami ?

Zaproponowaliście rozwiązanie, zacząłem je stosować. Po czym paragony giną z aplikacji. Nie mam do nich dostępu. Nie mam oryginałów.

Paragony nie giną, będą.

Też czekam, z nadzieją, że w bardziej funkcjonalnej niż do tej pory formie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 16 (27 160 wyświetleń)

Re.: Funkcja Paragony

Czy jest możliwość dostania się do paragonów już dodanych. Moim zdaniem bank powinien z wyprzedzeniem informować użytkowników o zmianie aplikacji , w której to nie będzie dostępu do paragonów. Użytkownik miałby możliwość zrobienia sobie kopii.
Odpowiedz
0 Lajków
Lolo
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
1
18-01-2017
Wiadomość 10 z 16 (27 144 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czas oczekiwania na decyzję

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Emotikon: Szczęśliwy Maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Decyzja oczywiście może być szybciej, każdy jednak wniosek rozpatrujemy

...

24-06-2025
Re: Blik kontakty

Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, czat w Moje ING lub nasza infolinia. Postaramy się to sprawdzić.

23-06-2025
Re.: Blik kontakty

Witam, również u mnie wystąpił ten sam problem. Kontakty mam tylko wybiórczo w aplikacji a w telefonie są wszystkie.

Próbowałam już wyczyścić dane z aplikacji itp. ale dalej problem występuje.
Jest to d...

23-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy