16-05-2022 21:42
17-05-2022 21:51
Czy możesz napisać, jaki dokładnie problem pojawia się u Ciebie przy wylogowaniu z aplikacji? Postaramy się pomóc 😊
23-05-2022 11:45
Po naciśnięciu "wyloguj" ekran blednie i kręci się kółeczko.
Można kliknąć na start na dole ekranu i dalej używać aplikacji,tylko nie "wyloguj" bo powtarza się sytuacja.
Ikony na górze aplikacji są jaśniejsze i nie działają.
24-05-2022 11:56
Prosimy spróbuj odinstalować naszą aplikację i zainstalować ją na nowo. Dobrze będzie też zresetować telefon, na którym korzystasz z Mojego ING. Daj znać, czy to pomogło
"przez to że nalicza odsetki w miesiąc z zawieszoną spłatą"
Byloby to niezgodne z ustawa, bo
"w okresie zawieszenia spłaty kredytu nie są naliczane odsetki"
11-08-2022
Zgodnie z ustawa:
"W okresie zawieszenia, o którym mowa w ust. 8, konsument nie jest zobowiązany do dokonywania płatności wynikających z umowy"
"W okresie zawieszenia spłaty kredytu nie są
... 11-08-2022Dla mnie rzuca się w oczy że to może być celowe zagranie Banku ING, gdyż dla kredytów ze stałym oprocentowaniem ma być 60 miesięcy (rat ze stałym oprocentowaniem). Bank ING przez to że nalicza odsetki
... 11-08-2022Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
4 | |
2 | |
2 |