16-05-2022 21:42
17-05-2022 21:51
Czy możesz napisać, jaki dokładnie problem pojawia się u Ciebie przy wylogowaniu z aplikacji? Postaramy się pomóc 😊
23-05-2022 11:45
Po naciśnięciu "wyloguj" ekran blednie i kręci się kółeczko.
Można kliknąć na start na dole ekranu i dalej używać aplikacji,tylko nie "wyloguj" bo powtarza się sytuacja.
Ikony na górze aplikacji są jaśniejsze i nie działają.
24-05-2022 11:56
Prosimy spróbuj odinstalować naszą aplikację i zainstalować ją na nowo. Dobrze będzie też zresetować telefon, na którym korzystasz z Mojego ING. Daj znać, czy to pomogło
Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform
... 28-03-2024