Odpowiedz

Brak widoki kart w aplikacji mobilnej

Problem mam taki, nie widzę na aplikacji ani w telefonie ani na stronie internetowej widoku mojej karty kredytowej i karty dziecka, jakiś problem w ing czy mam to gdzieś zgłosić ??

Odpowiedz
0 Lajków
katkud8432
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-07-2023
Wiadomość 1 z 8 (4 321 wyświetleń)

Re: Brak widoki kart w aplikacji mobilnej

Był to chwilowy kłopot, który nasi specjaliści już rozwiązali. Przepraszamy za tę sytuację. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
78
10
19-05-2022
Wiadomość 2 z 8 (4 266 wyświetleń)

Re: Brak widoki kart w aplikacji mobilnej

chyba dalej nie działa ja również nie widzę...

Odpowiedz
0 Lajków
MichalK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
10-07-2023
Wiadomość 3 z 8 (3 440 wyświetleń)

Re: Brak widoki kart w aplikacji mobilnej

Hej, u mnie to samo - nie widzi karty kredytowej, przy próbie zastrzeżenia wyskakuje komunikat, że nie posiadam żadnej karty. Limit z karty kredytowej nie jest też doliczany do ostatecznej kwoty na koncie (wczesniej był). Zgłaszać to? Czekać?

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 8 (3 407 wyświetleń)

Re.: Brak widoki kart w aplikacji mobilnej

Raczej coś jest nie tak ponieważ rano widziałam normalnie kartę kredytową,a popołudniu już nie. Czy mam powody do niepokoju?
Odpowiedz
0 Lajków
Patusia34
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
10-07-2023
Wiadomość 5 z 8 (3 335 wyświetleń)

Re.: Brak widoki kart w aplikacji mobilnej

Na szczęście już jest w porządku.
Patusia34
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
10-07-2023
Wiadomość 6 z 8 (3 320 wyświetleń)

Re.: Brak widoki kart w aplikacji mobilnej

potwierdzam już widaćEmotikon: Szczęśliwy

MichalK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
10-07-2023
Wiadomość 7 z 8 (3 315 wyświetleń)

Re.: Brak widoki kart w aplikacji mobilnej

To ja dla spokoju ducha wszystkich też potwierdzę - juz widać Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 8 (3 282 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy