06-07-2023 14:00
Problem mam taki, nie widzę na aplikacji ani w telefonie ani na stronie internetowej widoku mojej karty kredytowej i karty dziecka, jakiś problem w ing czy mam to gdzieś zgłosić ??
07-07-2023 14:13
Był to chwilowy kłopot, który nasi specjaliści już rozwiązali. Przepraszamy za tę sytuację.
10-07-2023 14:12
chyba dalej nie działa ja również nie widzę...
10-07-2023 14:21
Hej, u mnie to samo - nie widzi karty kredytowej, przy próbie zastrzeżenia wyskakuje komunikat, że nie posiadam żadnej karty. Limit z karty kredytowej nie jest też doliczany do ostatecznej kwoty na koncie (wczesniej był). Zgłaszać to? Czekać?
10-07-2023 14:38
10-07-2023 14:40
10-07-2023 14:41
potwierdzam już widać![]()
10-07-2023 15:43
Dziękujemy za opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu.
08-11-2025Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty.
08-11-2025Dostałam niestety odpowiedź, że pieniądze mogą być zablokowane do 30 dni, a w tym czasie odbiorca powinien rozliczyć płatność...
W jaki sposób ma to zrobić odbiorca (czyli cirle k) jak to ING odrzucił
... 08-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |