06-07-2023 14:00
Problem mam taki, nie widzę na aplikacji ani w telefonie ani na stronie internetowej widoku mojej karty kredytowej i karty dziecka, jakiś problem w ing czy mam to gdzieś zgłosić ??
07-07-2023 14:13
Był to chwilowy kłopot, który nasi specjaliści już rozwiązali. Przepraszamy za tę sytuację.
10-07-2023 14:12
chyba dalej nie działa ja również nie widzę...
10-07-2023 14:21
Hej, u mnie to samo - nie widzi karty kredytowej, przy próbie zastrzeżenia wyskakuje komunikat, że nie posiadam żadnej karty. Limit z karty kredytowej nie jest też doliczany do ostatecznej kwoty na koncie (wczesniej był). Zgłaszać to? Czekać?
10-07-2023 14:38
10-07-2023 14:40
10-07-2023 14:41
potwierdzam już widać
10-07-2023 15:43
Witam,
mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?
08-01-2025Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacja
08-01-2025