Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Po zainstalowaniu aplikacji i podaniu wszystkich danych pojawia się komunikat, że ING wykona telefon w celu podania kodu. Nikt jednak nie dzwoni, więc aktywacja aplikacji jest niemożliwa. Dlaczego?
Odpowiedz
0 Lajków
Wojtek7373
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-07-2023
Wiadomość 1 z 5 (5 566 wyświetleń)

Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Dodam, że smsy przychodzą bez problemu
Odpowiedz
0 Lajków
Wojtek7373
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-07-2023
Wiadomość 2 z 5 (5 560 wyświetleń)

Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Jeżeli nie otrzymujesz połączenia to proszę, sprawdź czy nasz numer 32 357 00 69 nie jest dodany do zablokowanych, czy nie masz zablokowanych połączeń od nieznanych nadawców. Warto na czas aktywacji zapisać nasz numer w kontaktach. 

Jeżeli korzystasz z dwóch kart SIM to zalecamy, aby na czas aktywacji:
- wyłączyć jedną kartę SIM w telefonie,
- zdefiniować w telefonie internet i połączenia głosowe z jednego numeru,
- przepiąć się na stabilne połączenie wifi



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 3 z 5 (5 483 wyświetleń)

Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez połączenie głosowe. Niestety telefon z banku nigdy nie przychodzi. Mam jedną kartę sim w telefonie, dodałem nr infolinii do kontaktów i nic. Kilkadziesiąt prób aktywacji na różnych telefonach i ciągle to samo Emotikon: Smutny Trzy razy rozmawiałem z konsultantem na infolinii i kazali czekać bo nie wiedzą co się dzieje. W przypływie desperacji zresetowałem telefon do ustawień fabrycznych, ale nadal to samo.

msw
msw
Nowy w branży I
Nowy w branży I icon
1
1
24-11-2024
Wiadomość 4 z 5 (71 wyświetleń)

Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

Odpowiedz
0 Lajków
md
md
Nowy w branży I
Nowy w branży I icon
1
0
24-11-2024
Wiadomość 5 z 5 (40 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy