Odpowiedz

Brak powiadomień push.

Od połowy grudnia przestały do mnie docierać powiadomienia push. Nic nie było zmieniane w telefonie (Galaxy S6). Próbowałem kilka razy wyłączać te powiadomienia i włączać i nic. Co może być powodem?

Odpowiedz
0 Lajków
tomekw1965
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
07-01-2016
Wiadomość 3 z 61 (57 156 wyświetleń)

Opóźnione powiadomienia push z aplikacji INGMobile

Witam,

Mniej więcej od nowego roku aplikacja INGMobile wysyła do mnie po kilkanaście powiadomień PUSH o dokonanych transakcjach, wpłatach wypłatach itp. mimo, że w danym dniu wykonałem może jedną operację. Rzecz w tym, że powiadomienia, które przychodzą są sprzed kilku dni lub nawet kilkunastu. Jest to bardzo denerwujące kiedy w ciągu dnia telefon kilkanaście razy powiadamia mnie o transakcjach z przeszłości. Dzieje się to jednocześnie na moim telefonie jak i telefonie mojej dziewczyny (mamy jedno wspólne konto, oraz każdy osobne), więc wykluczam możliwość złej konfiguracji danego telefonu.

Odpowiedz
0 Lajków
pablohoney
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-01-2016
Wiadomość 1 z 61 (45 822 wyświetleń)

Re.: Opóźnione powiadomienia push z aplikacji INGMobile

Faktycznie po weekendzie noworocznym nastąpiły u niektórych klientów opóźnienia w wysyłaniu powiadomień, przez co mogłeś otrzymać je w jednym czasie.
Pracujemy nad tym by wszystkie powiadomienia były obecnie wysyłane na bieżąco.

Odpowiedz
0 Lajków
MateuszO
Były moderator
Były moderator icon
25
9
04-09-2015
Wiadomość 2 z 61 (45 809 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień push.

Sytuacja, którą opisujesz może mieć związek z ustawieniami telefonu, gdzie powiadomienia push mogą być domyślnie wyłączone. Sprawdź ustawienia w telefonie.

Możesz również spróbować odinstalować i zainstalować ponownie aplikację. Przy pobieraniu wyraź zgodę na otrzymywanie powiadomień push.

Jeżeli nadal nie będziesz otrzymywał powiadomień, to możesz złożyć reklamację, aby wyjasnić sytuację.

 

Reklamację złożysz:

  • przez usługę ING BankOnLine (zakładkaWiadomości/Nowa wiadomość, jako rodzaj wiadomości wybierz: Reklamacja),
  • przez formularz reklamacji,
  • telefonicznie,
  • w oddziale banku.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 4 z 61 (57 113 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień push.

Wykonałem wszystkie operacje polecane przez Was. Odinstalowałem aplikacje i po ponownym zainstalowaniu sprawdziłem powiadomienia aplikacji. Zobaczymy czy zadziała.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
tomekw1965
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
07-01-2016
Wiadomość 5 z 61 (57 109 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień push.

Już wszystko działa! Dziękuję.

Dziś zobaczyłem nową wersję systemu bankowego. JAK NARAZIE BRAWO!!!

Jest wszystko co chciałem mieć.

 

Odpowiedz
0 Lajków
tomekw1965
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
07-01-2016
Wiadomość 6 z 61 (57 100 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień push.

Cieszę się, że mogłam pomóc Emotikon: Szczęśliwy Dziękuję również za opinię o naszej nowej bankowości. Jeżeli będziesz miał jakieś propozycje, to napisz do nas.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 7 z 61 (57 079 wyświetleń)

Brak powiadomień PUSH

Witam.

Posiadam w Państwa Banku konto Direct i korzystam z bankowści internetowej. W ostatich dniach zauważyłem brak powiadomień PUSH na zdefiniowanych urządzeniach. Aplikacje mobilną posiadam na dwóch telefonach i na obu nie działają powiadomienia. Aplikacja była odinstalowywyana i ponownie telefony były dodawane jako zaufane urządzenia. To sam jest na koncie żony , która także korzysta z aplikacji mobilnej. Przez rok odkąd działają powiadomienia PUSH nie było problemu, pojawił sie w 2016 roku.

 

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Xander
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
26-11-2015
Wiadomość 8 z 61 (44 607 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień PUSH

Mogły występować opóźnienia w wysyłce powiadomień, ale obecnie wszystko powinno działać prawidłowo.
Jeśli nie to zadzwoń 32 357 00 10.

Odpowiedz
0 Lajków
MateuszO
Były moderator
Były moderator icon
25
9
04-09-2015
Wiadomość 9 z 61 (44 587 wyświetleń)

powiadomienia PUSH

Po zainstalowaniu aplikacji na nowym telefonie, mam problem z powiadomieniami PUSH. Pojawiają się tylko powiadomienia o przelewach obciążających na koncie, brak zupełnie powiadomień o transakcjach uznaniowych i wypłatach z bankomatu. Proszę o pomoc z rozwiązaniu problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
GosiaCich
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-02-2016
Wiadomość 10 z 61 (44 864 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy