07-01-2016 12:01
Od połowy grudnia przestały do mnie docierać powiadomienia push. Nic nie było zmieniane w telefonie (Galaxy S6). Próbowałem kilka razy wyłączać te powiadomienia i włączać i nic. Co może być powodem?
05-01-2016 10:45
Witam,
Mniej więcej od nowego roku aplikacja INGMobile wysyła do mnie po kilkanaście powiadomień PUSH o dokonanych transakcjach, wpłatach wypłatach itp. mimo, że w danym dniu wykonałem może jedną operację. Rzecz w tym, że powiadomienia, które przychodzą są sprzed kilku dni lub nawet kilkunastu. Jest to bardzo denerwujące kiedy w ciągu dnia telefon kilkanaście razy powiadamia mnie o transakcjach z przeszłości. Dzieje się to jednocześnie na moim telefonie jak i telefonie mojej dziewczyny (mamy jedno wspólne konto, oraz każdy osobne), więc wykluczam możliwość złej konfiguracji danego telefonu.
05-01-2016 11:20
Faktycznie po weekendzie noworocznym nastąpiły u niektórych klientów opóźnienia w wysyłaniu powiadomień, przez co mogłeś otrzymać je w jednym czasie.
Pracujemy nad tym by wszystkie powiadomienia były obecnie wysyłane na bieżąco.
08-01-2016 08:53
Sytuacja, którą opisujesz może mieć związek z ustawieniami telefonu, gdzie powiadomienia push mogą być domyślnie wyłączone. Sprawdź ustawienia w telefonie.
Możesz również spróbować odinstalować i zainstalować ponownie aplikację. Przy pobieraniu wyraź zgodę na otrzymywanie powiadomień push.
Jeżeli nadal nie będziesz otrzymywał powiadomień, to możesz złożyć reklamację, aby wyjasnić sytuację.
Reklamację złożysz:
08-01-2016 09:06
Wykonałem wszystkie operacje polecane przez Was. Odinstalowałem aplikacje i po ponownym zainstalowaniu sprawdziłem powiadomienia aplikacji. Zobaczymy czy zadziała.
Pozdrawiam
08-01-2016 10:04
Już wszystko działa! Dziękuję.
Dziś zobaczyłem nową wersję systemu bankowego. JAK NARAZIE BRAWO!!!
Jest wszystko co chciałem mieć.
08-01-2016 10:35
12-01-2016 08:56
Witam.
Posiadam w Państwa Banku konto Direct i korzystam z bankowści internetowej. W ostatich dniach zauważyłem brak powiadomień PUSH na zdefiniowanych urządzeniach. Aplikacje mobilną posiadam na dwóch telefonach i na obu nie działają powiadomienia. Aplikacja była odinstalowywyana i ponownie telefony były dodawane jako zaufane urządzenia. To sam jest na koncie żony , która także korzysta z aplikacji mobilnej. Przez rok odkąd działają powiadomienia PUSH nie było problemu, pojawił sie w 2016 roku.
pozdrawiam
12-01-2016 12:43
Mogły występować opóźnienia w wysyłce powiadomień, ale obecnie wszystko powinno działać prawidłowo.
Jeśli nie to zadzwoń 32 357 00 10.
12-02-2016 09:28
Po zainstalowaniu aplikacji na nowym telefonie, mam problem z powiadomieniami PUSH. Pojawiają się tylko powiadomienia o przelewach obciążających na koncie, brak zupełnie powiadomień o transakcjach uznaniowych i wypłatach z bankomatu. Proszę o pomoc z rozwiązaniu problemu.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024