Odpowiedz

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@selene7 Włączenie filtru na stałe mogłoby powodować nieporozumienia. W sytuacji gdy nie przeglądamy historii konta dłuższy czas, np. parę miesięcy, moglibyśmy mieć wrażenie znikających pieniędzy z konta. Oczywiście w sytuacji gdy zapomnielismy o fakcie, że włączyliśmy sobie ten filtr na stałe.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 31 z 61 (17 639 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia


MirosławP pisze:

@selene7 Włączenie filtru na stałe mogłoby powodować nieporozumienia. W sytuacji gdy nie przeglądamy historii konta dłuższy czas, np. parę miesięcy, moglibyśmy mieć wrażenie znikających pieniędzy z konta. Oczywiście w sytuacji gdy zapomnielismy o fakcie, że włączyliśmy sobie ten filtr na stałe.


Nie przekonuje mnie ta odpowiedź. Smart Saver mam od samego początku, filtr jest na stałe włączony w starej wesji i żadnego nieporozumienia nie spowodował.

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 32 z 61 (17 255 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@selene7 Każdą opinię i sugestię analizujemy na bieżąco. Twoją sugestię przekazałem do jednostki zajmującej się rozwojem bankowości internetowej.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 33 z 61 (17 192 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia


MirosławP pisze:

@selene7 Włączenie filtru na stałe mogłoby powodować nieporozumienia. W sytuacji gdy nie przeglądamy historii konta dłuższy czas, np. parę miesięcy, moglibyśmy mieć wrażenie znikających pieniędzy z konta. Oczywiście w sytuacji gdy zapomnielismy o fakcie, że włączyliśmy sobie ten filtr na stałe.


Ale to byłby problem danego użytkownika, że "zapomniał", a wybór by był. Nie rozumiem po co wszystkie nowoczesne systemy chcą być idiotoodporne.. System myśli za użytkownika zamiast dawać wybór.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 34 z 61 (17 126 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

czy coś wiadomo w temacie problemów z przychodzeniem powiadomień push? od kilku dni nic nie dostaję przy wpływach i wypływach środków.

Odpowiedz
0 Lajków
mr_adas
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-02-2017
Wiadomość 35 z 61 (16 803 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Nie odnotowaliśmy problemów z powiadomieniami Push, skontaktuj się z nami i to sprawdzimy - 32 357 00 69.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 36 z 61 (16 746 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Wszystko działa ostatnio OK. Najbardziej cieszy informacja zaraz po dokonaniu płatności przez współwłaściciela konta. Sygnał że jest mniej na koncie. Pomaga uniknąć nieporozumień.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 37 z 61 (16 670 wyświetleń)

Brak powiadomień Push Android

Witam. Posiadam samsunga galaxy s8. Nie przychpdzą powiadomienia z Waszej aplikacjj po przelewach i platnosciach. Ustalenia w telefonie są ok, reinstalacja nie pomaga. O co kaman?
Odpowiedz
0 Lajków
Spleef
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-03-2018
Wiadomość 38 z 61 (11 774 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień Push Android

Mam dokładnie to samo, reinstalacja, czyszczenie ustawień, ponowna aktywacja aplikacji, niestety nic nie pomaga.

danielito
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
9
15-03-2017
Wiadomość 39 z 61 (11 672 wyświetleń)

Re: Brak powiadomień Push Android

Mamy zgłoszony ten problem. Poprawkę wgramy wraz z najbliższą aktualizacją. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 40 z 61 (11 653 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy

...

25-04-2024
Podejmujemy decyzje - ile trwa?

ING ile wkońcu trwa etap 5 “ Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.”?! Bo 4 dni robocze już minęły…

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My nadal czekamy. Dzisiaj czwarty dzień roboczy.

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy